AMERIKANKA ZA BIRMO

Ko sem že sestavljala svojo letošnjo prvo voščilnico za sveto birmo, sem dobila zamisel za še eno. In tudi ta je v zelenih odtenkih. Mogoče malo bolj umirjena, kot prva. Naredila sem jo v obliki amerikanke. Počasi se navajam na to obliko.

Izdelava voščilnice je bila precej preprosta. Osnovo sem pripravila sama. Nato sem plastila različne zelene papirje z vzorci v kombinaciji z belim papirjem. Za dimenzijo sem uporabila več skupaj zlepljenih kosov papirja in 3d lepilne blazinice. Dodala sem goloba, kot simbol zakramenta in napis. Za dekoracijo pa sem izbrala nekaj izrezkov cvetja, dekorativni trak ter cvet iz foamirane pene.



Hvala za ogled.

Vesela bom vašega odziva v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu Cvetlice pri Veseli hiški

- k izzivu Zakramenti v FB skupini Papirnati kotiček ustvarja

- k izzivu na Cut It Up


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Melody 2 (LemonCraft)

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft)

- rezalne šablone amerikanka (Najlepši par)

- rezalne šablone kreativni krogi (Najlepši par)

- rezalne šablone kroga s šivi Nested Wacky Stitched Circle Set (Cottage Cutz)

- rezalne šablone zastavice Classic Banners (Craft Passion)

- pestič bush

- bela foamirana pena

- rezalne šablone cveta Flowers - anemones CP-95 (Craft Passion)

- 3d lepilne blazinice

- pištola za vroče lepljenje

- likalnik

- dekorativni trak







Komentarji

  1. Wow, this is gorgeous! I love the peaceful color and the beautiful balance of the flowers and the dove. You put a lot of thought into this lovely card.

    Thanks for sharing your Any Animal or Insect project with us at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudovito sestavljena voščilnica. Všeč so mi vse te plasti in dodatki.
    Hvala, da sodeluješ v našem cvetličnem izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna voščilnica, kjer se bohotijo nežne cvetlice in ljubek golobček. Zelo lepa postavitev ! Hvala za obisk v Veseli hiški in lep dan ti želim. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave