VOŠČILNICA KUVERTA

Vsako leto tuhtam, kaj podariti tašči za rojstni dan. Vedno jo prej poslušam, kaj bi želela, in spremljam, kje ima "izzive", itd. Letos sem se odločila za darilne bone. Zato sem voščilnico naredila v obliki kuverte. Tega sem se lotila prvič. 

Rada ima modro barvo, naravo itd. Pije pa tudi kavo, zato sem sklenila, da jo vključim na voščilnico, saj lahko tako z njo sodelujem pri izzivu pri Craft-alnici.

Osnovo sem naredila iz tršega belega papirja v primerni velikosti za bone, ki sem jih kupila. Stranice sem poljubno prepogibala, in prvi zavihek obrezala v posebni obliki. Na slednjega sem prilepila dve plasti papirja z vzorcem ter "uokvirila" skodelico in izrezke cvetja ter zelenja.

Prav tako sem oblepila notranjost kuverte. Žepek za bone sem naredila na sredini, kamor sem umestila tudi, v zlati barvi embosirano, voščilo.

Zadnjo zunanjo tretjino kuverte sem minimalno popestrila tako, da sem dodala valovito obrobo in napis vse najboljše iz lepenke.

Vse spominčice sem pobarvala s pisalom z bleščicami. Kuverta se zapira z ježkom.


Hvala za ogled. :)

Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu Cvetlice pri Veseli hiški

- k izzivu na Sweet Stampers Challenge



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Celebrations blue (ScrapAndMe)

- izrezki iz seta A Walk in the Clouds - Flowers (Paper Heaven)

- skodelica s papirja za izrez Something Sweet - Cutouts 02 (LemonCraft)

- rezalne šablone:

    * pravokotniki Crea-Nest-Lies XXL, št. 24

    * valoviti krogi

    * krogi 657551 A (Sizzix)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice 0,5mm in 1mm

- obojestranski lepilni trak Power Tape 6mm

- izrez iz lepenke vse najboljše (Wayanay Craft Bird)

- ježek za zapiranje

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- lepilna pištola

- antistatični prah

- blazinica za embosiranje VersaMark

- droben zlat embosirni prah (Ranger)

- Distress čopič za senčenje

- Distress ink: salty ocean

- štampiljka ozadja z voščili (Najlepši par)

- orodje za oblikovanje rož




Komentarji

  1. Krasna je! Ne dvomim, da bo tašča navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow! Zelo lepo si skombinirala barve. Zelo je nežna in Majin napis ful lepo paše zraven :) Top! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici, kjer sem ta mesec gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita kuverta, verjamem, da je bila tašča zelo zadovoljna z njo in vsebino. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo ! Hvala, ker na temo kava sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica :-)) Krasen dizajn!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, kako zelo lepo si sestavila to kuverto. Fantastična je! In ti papirji so naravnost čudoviti, tudi jaz jih obožujem.
    Hvala, da sodeluješ v našem cvetličnem izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepa modra kuverta - voščilnica ! Všeč mi je design, barve in izrez skodelice z rožicami. TOP ! Hvala za obisk v Veseli hiški in pozdravčke pošiljam. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave