VOŠČILNICA SLAP/WATERFALL

Tole posebno voščilnico sem izdelala za prijateljico, ki naj bi rodila prve dni junija. Očitno bo praznovala svoj rojstni dan še kot nosečnica, saj dete še noče na svet. :) 

Takoj sem vedela, da hočem narediti voščilnico z zgodbo, in pomislila na voščilnico slapNa internetu sem našla svoji zamišljeni "zgodbi" primerno besedilo - pesem.

Pesem sem najprej oblikovala v Wordu, nato pa natisnila na papir, izrezala z rezalno šablono ter prilepila na pripravljene kartončke. Nazadnje sem dodala še nosečniške izrezke. Vse skupaj sem prilepila na trak pripravljen za voščilnico slap, tega pa na pripravljeno osnovo voščilnice.

Napis z najlepšimi željami sem pobarvala s pisalom z bleščicami.

Izdelala sem tudi škatlico za voščilnico.


Takole izgledajo posamezni kartončki:



Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij

- k izzivu pravokotnik pri Veseli hiški

- k izzivu na Crafty Gals Corner


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Celebrations Rouge (ScrapAndMe)

- izrezki iz Baby Book (Mintay Papers)

- papir Sweer Unicorn (Mavelu)

- rezalne šablone:

    * z najlepšimi željami (Najlepši par)

    * pravokotniki Crea-Nest-Lies XXL, št. 24

    * okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

    * amerikanka (Najlepši par)

    * ovali Crea-Nest-Lies XXL, št. 82

    * čipka CP-67 (Craft Passion)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- pisalo z bleščicami

- bel trak

- obojestranski lepilni trak

- acetatna folija



Komentarji

  1. Prečudovito slap voščilnico si naredila za prijateljico. Verjamem, da jo je bila zelo vesela. Izbrala si tudi pravo pesem, ki jo spremljajo zares lepi izrezi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno izdelano, vse do potankosti. Lepa pesem.

    OdgovoriIzbriši
  3. So beautiful Erika! What a lovely card, I am speechless... And you used such beautiful soft colours. It's a great card!
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava mojstrovina je nastala na tvoji ustvarjalni mizi. Vse skupaj si dala še v lično izdelano škatlico, tako da je nastal krasen komplet. Prejemnica je bila gotovo zelo vesela takšnega presenečenja. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Very pretty waterfall card. For sure a keepsake. Thanks for sharing over at Crafty Gals Corner.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, ta voščilnica je pa res nekaj posebnega. Prava mojstrovina. Tako nežna in čudovita in toliko pravokotnikov skriva v sebi. Hvala, da se igraš z nami v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. kako zelo lepo in nežno...čudovit projekt, hvala, ker si nam ga pokazala tudi v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo so mi všeč interaktivne voščilnice in ta "rozika" ni nobena izjema. In še pripadajočo škatlico si izdelala. Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave