POLETNI VOŠČILNICI

Na FB sem videla filmček, kako narediti alkoholno ozadje brez barv namenjenih za to tehniko. Seveda je izgledalo tako zabavno, da sem morala preizkusiti tudi sama.

Za izdelavo ozadja sem uporabila prozorno plastično mapo, yupo papir, dva odtenka modre barve ter domače žganje, ker pač drugega ni bilo pri roki. 😁

Plastično mapo sem razprla, poljubno nanesla barvo, poškropila z žganjem ter nato mapo zaprla, da se je barva razmazala. Potem sem v mapo položila dva yupo kartončka. Barva se je lepo prijela in sem bila navdušena nad rezultatom. Se pa kartončka nikakor nista posušila do konca, zato sem ju kasneje poškropila z Distress Resist Spray-em. Tako sem dodala še malo teksture. Kartončka izgledata, kot bi na njiju stale vodne kapljice.

Ko se je posušilo, sem naredila dve voščilnici. Svoji prvi voščilnici s poletno tematiko. 😮😅

Na prvi sem uporabila izrezek jadrnice, na drugi pa palmi, ki sem ju dobila za darilo ob nakupu. Palmi sem pobarvala z Distress inki. Dodala sem še voščili, in voščilnici sta bili končani.



Hvala za ogled. :)


Voščilnici dodajam:

- k izzivu Poletje pri Veseli hiški

- k izzivu Poletje pri Craft-alnici

- k izzivu Nekaj poletnega v FB skupini Premium Craft Room

- k izzivu na Allsorts Challenge

- k izzivu na Wednesday's Creative Inspirations

- k izzivu na Cut It Up Challenges

- k izzivu na Friendship Challenge

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- yupo papir

- domače žganje

- prozorna plastična mapa

- Distress Resist Spray

- Distress ink: tumbled glass, prize ribbon, mowed lawn, rustic wilderness, ground espresso

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka voščila (Ustvarjalni dotik)

- štampiljka in rezalna šablona kupon za srečo (Najlepši par)

- 3d lepilni trak

- lepilo v miški E-Z Runner

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress Collage Medium matte

- rezalne šablone:

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * ovali Nested Wacky Stitched Oval set (Cottage Cutz)

    * zabavni pravokotniki (Mavelu)

- valovite škarja

- izrezek jadrnice Sea Breeze (Fabrika Decoru)

Komentarji

  1. Your summer cards are wonderful and adorable. I love the layout and the colours so much.
    Thank you for linking up at Friendship Challenge!
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    OdgovoriIzbriši
  2. I love what you did with the background papers you created. They look fantastic through the cut out windows. Your cards turned out beautiful and have such a peaceful feel to them.
    Thanks for participating in our Summer Lovin’ challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  3. 2 Very beautiful cards Erikine. (I said Erika every time, but that was because of the translation)). 🙂 You did some nice coloring also.
    Have a good day today.
    Greetings, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful! The background looks amazing. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful cards created with that technique. Thank you for sharing your project at Allsorts "Summer' challenge.

    OdgovoriIzbriši
  6. A very restful Ocean scene, thanks for joining in with our Summer theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous and beautiful card. Thank you for sharing at Allsorts.

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful images, amazing backgrounds. Thanks for joining our Cut it Up Summer Lovin'challenge.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker s poletno tematiko sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito ozadje si ustvarila. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau, kako lepi voščilnici in res fantastično ozadje.
    Hvala za sodelovanje pri CRAFT-alnici, kjer sem gostja tokratnega izziva. Valerija

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna poletna voščilnica. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala, da si s svojo mojstrovino polepšala in obogatila izziv Vesele hiške. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Tole ozadje je vrhunsko. Res noro izpade. Hvala za prekrasno inspiracijo.Lepo, da si svoje izdelke delila z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito narejeno ozadje, ravno pravšnje za morsko tematiko!

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasni coščilnici si ustvarila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepi voščilnici s krasnim ozadjem. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave