NOVOLETNA TRESOČKA

Na IG sem videla filmček za tresočko čez celo stran. Poskusila sem jo narediti še sama. Ni noben bav-bav. :)

Napisana neobjavljena objava za to voščilnico je čakala kar nekaj časa na svojo priložnost. Ker pa je v Mali šoli prazničnega ustvarjanja tudi naloga, kjer mora biti glavni motiv voščilo, je čas, da vam jo pokažem.

Izbrala sem si papir za ozadje. Nato sem na acetatni foliji naredila prepogibe, da sem jo lažje zapognila in zalepila na zadnjo stran. Najprej sem zalepila seveda le tri stranice, saj sem skozi četrto nasula različnih polnil za tresočko, nato pa zalepila še to stranico. Vse skupaj sem zalepila na osnovo voščilnice. Nazadnje sem na acetatno folijo prilepila še srebrno svetleče voščilo.




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- acetatna folija

- plošča za utore

- papir iz seta White Christmas (ScrapAndMe)

- srebrn papir (Tedi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- različna polnila za tresočke

- lepilna miška E-Z Runner

- obojestranski lepilni trak

- rezalna šablona Veliko praznično voščilo (Najlepši par)

Komentarji

  1. What a wonderful card you have made Erika, with these pretty papers! Looks very lovely!
    Have a nice day and a good weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito je izpadla. Prava zimska pravljica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave