BELA 3D VOŠČILNICA

Že pred časom sem na Instagramu videla (zame) zanimivo sestavljeno 3d voščilnico ustvarjalke Yasmine Diaz. Potrebno je le narediti nekaj utorov ter na pravem mestu zlepiti zavihke, in sledi samo še dekoracija.


Iz debelejšega papirja sem si izrezala kos papirja za osnovo (visok 12cm in dolg 25cm). Nato sem delala prepogibe: najprej na enem centimetru, potem na tretjem, petem in sedmem centimetru. Nato sem kartonček obrnila za 180 stopinj in ponovila prepogibe. S kostjo sem še utrdila prepogibe. Na zunanja prepogiba sem namestila obojestranski lepilni trak. Odstranila sem zaščitno plast lepila in zapognila pri drugem prepogibu navzgor ter zaprla drugi, večji del. Na drugi strani sem naredila enako.

S šablono za ozadja z motivom snežink sem pripravila kartonček za ozadje, katerega sem zalepila na sredino, med oba izbočena dela. Iz belega papirja sem izrezala z rezalno šablono hribe in doline. Obrezala sem ju na ustreznih višinah in širinah, nato pa ju zalepila na izbočen del osnove. Sankača sem izrezala iz ostankov papirja. Zgornja plast ima teksturo. Na koncu sem dodala še napis, sestavljen iz dveh izrezov.

Prostor za osebno voščilo je na hrbtni strani.

Izdelana voščilnica se splošči, tako da gre lahko v navadno kuverto.


Hvala za ogled. Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar

- k izzivu pri Papirčkaricah

- k izzivu na 52cct


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- ostanki belega papirja s teksturo (Tedi)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- plošča za utore

- rezalne šablone:

    * sankača LR0740 (Marianne design)

    * Stitched Snowflake Backdrop (Lawn Fawn)

    * Čez hribe in doline (Najlepši par)

    * Prazniki  na vrvici (Najlepši par)

Komentarji

  1. Thank you so much for your lovely comment on my "white only" card Erika!
    Your card is a real eye-catcher!! - such a clever folding to give deepth!! Love the snowflake die in the background. Can you tell me please from whitch brand it is? Rosi x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 <3 <3 Thank you very much. :) <3 The die is Stitched Snowflake Backdrop (Lawn Fawn).

      Izbriši
    2. ....and a hudge thank you for playing along with 52CCT!

      Izbriši
  2. Very nice model card this is! We call this a 'pillar card.' You made a beautiful one!
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much. <3 And thank you for the information. <3

      Izbriši
  3. Your folded card is an awesome creation. The snowflakes in the background add so much visual interest and the image is so sweet. Great choice for a white only card. Thanks for sharing with us at 52CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita bela voščilnica, hvala ker sodeluješ pri 52cct izzivu

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je Erika, hvala za navdih, bom to obliko poskusila tudi sama.
    In hvala, ker si tako imenitno okrasila galerijo 52 CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvaaalaa. :) <3 <3 <3 Komaj čakam, da vidim, kaj krasnega bo nastalo. :)

      Izbriši
  6. Nekaj novega :). Čudovito si jo sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Erika, super ideja, da si se lotila 3D voščilnice. Krasno izpade v belem z zimskim ozadjem in veselim sankanjem. Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito belo voščilnico si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave