ACETATNA BOŽIČNA ZVEZDA

Na blogu 52cct poteka izziv z acetatno folijo. Razmišljala sem o tresočki, snežni krogli ... Potem pa sem se spomnila, da se lahko acetatno folijo obarva z alkoholnim inki. In spet sem pogledala k Jennifer McGuire. :)

Moja božična zvezda je modra. :) Trenutno imam samo dva alkoholna inka: zelenega in modrega. Malo sem se igrala z njima na acetatni foliji, plastični embalaži (ostanek) in yupo papirju. Pri nanosu sem si pomagala z aplikatorjem z blazinico in navadno slamico za pitje. :) Za prvič sem z rezultatom zelo zadovoljna. 

Iz enega kosa folije sem z rezalno šablono izrezala božično zvezdo. Izrezala sem jo tudi iz belega papirja. Izrezke iste velikosti folije in papirja sem zlepila skupaj. In sicer tako, da je bila folija zgoraj. Papir je spodaj samo zato, da se obarvanost folije lepše vidi. Ko sem imela izrezke poparčkane, sem jih zložila in zlepila po velikosti enega na drugega, od največjega do najmanjšega, da sem dobila končno podobo božične zvezde. 

Osnovi za voščilnico sem z rezalno šablono bordure odrezala spodnjo tretjino, zato se vidi v notranjost. V notranjost sem prilepila kartonček, ki sem ga pripravila tako, da sem 3d srajčko z valjčkom namazala barvo po tisti strani, kjer so vdolbine. Nato sem v srajčko položila bel papir in vse skupaj potisnila skozi Sizzix. Kartonček sem obrezala in ga prilepila na osnovo. 

Iz belega papirja sem izrezala še liste za božično zvezdo in zastavici z voščilom. Božično zvezdo z listi sem prilepila približno na sredino osnove, voščili pa v levi zgornji kot. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec

- k izzivu na The Holly and Ivy Cristmas Challenge

- k izzivu na ABC Christmas Challenge - Die Cuts

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- acetatna folija

- aplikator z blazinico

- Alk. ink: Amethyst, Everglades

- Alkohol Blending Solution

- bel papir, 200g (Mondi)

- rezalne šablone:

    * Poinsettia (Honey Bee Stamps)

    * Mini prazniki (Najlepši par)

    * Stitch. Scallop Basic Edges, MFT-0986 (My Favorite Things)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- lepilo Scotch Gel Glue

- Distress oxide: blueprint sketch

- 3d srajčka Jeweled Snowflakes (Sizzix)

- Distress valjček


Komentarji

  1. Naravnost fantastično. Sama ideja, izdelava in pa barve. Barve pa .... brez besed!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, zanimiva zvezda in všeč mi je embosiran del.

    OdgovoriIzbriši
  3. Very beautiful Erika, love it! Gorgeous Christmas flower and background you made here!
    Have a nice day and for later a lovely weekend.
    Greetings, Wilma💐

    OdgovoriIzbriši
  4. What a fabulous make! Thank you for sharing with us over at the Holly and Ivy Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. fantastična ideja izvedba in voščilnica! hvala za spdelovanje pri 52 cct

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, zelo lepa. Zvezda fantastično izpade pa tudi embosiran del je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  7. Your card is simply gorgeous, great job using the alcohol inks on the acetate. Thanks for sharing with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Erika, razturaš z vsako voščilnico sem navdušena, kaj nastane pod tvojimi prsti.
    Tole ja naravnost fantastična ideja. Super si uporabila inke, ki jih imaš in nastala je res elegantna in čarobna zimsko praznična voščilnica. Popolna je vse od glavnega motiva božične zvezde, do embosiranega notranjega dela voščilnica. Navdušena zelo! In hvala, ker si se nam pridružila na 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  11. Erika: Hello! I'm a DT member of MLCCB and THIACC. Thanks for linking your amazingly gorgeous poinsettia Christmas card to the 2 challenge blogs!! The details of your card are spectacular! Very artistic!

    OdgovoriIzbriši
  12. vau, tole pa je!! zelo posebno in zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave