TORTA

Pravih tort sem spekla že nekaj, sedaj pa sem naredila še papirnato torto. 😁

Najprej sem si zamislila, kako veliko torto želim. Temu primerno sem naredila kvadratno osnovo za izvlečni mehanizem in skozi napeljala kos plastične vrečke. Mehanizem izgleda prav tako kot pri Žepku z mehanizmom, le da je oblika druga, večja. Za izdelavo odprtine za vrečko sem uporabila rezalno šablono paličice, ki je v kompletu rezalnih šablon Amerikanka žepek 3d.

Iz roza papirja z neenakomerno razporejenimi pikicami,  ki skoraj tvorijo črte, sem izrezala štirikotnik. Na zgornjem delu sem z razredčenim gessom in roza magical prahom naredila torti drip - kapljice, ki drsijo po "obodu". Ko se je posušilo, sem stranice malo obrezala. Na spodnji rob sem nalepila širši obojestranski trak. Po njem sem posula razne bleščice in tresočke. Ta del sem dobro pritisnila in očistila s čopičem, da sem odstranila vse odvečne bleščice. 

Potem sem iz acetatne folije, s pomočjo rezalne šablone in škarij, izrezala tag. Na zgornji rob sem prilepila manjši košček papirja, na njega pa izrezek jagode in na vsako stran nekaj borovnic. Ta tag sem prilepila v notranjost mehanizma. Pokaže se le, kadar ga izvlečeš. Malo nižje sem na tag nalepila zlato šest, saj je voščilnica s torto namenjena hčerkini prijateljici iz vrtca. Osnovo mehanizma sem zlepila skupaj in jo dekorirala s pripravljenimi elementi. 

Iz različnih pol sem izrezala maline in borovnice. Te sem razporedila po zgornjem robu osnove z mehanizmom, nato sem prilepila roza kartonček - torto.

Pripravila sem osnovo voščilnice v velikosti a5. Na njo sem prilepila papir v nežno zeleni barvi, kateremu sem prej še pristrigla kote in odtisnila misel: Naj bo tvoja prihodnost mavrična! Torto sem sedaj prilepila s 3d lepilnim trakom na osnovo.
Nazadnje sem na torto nalepila še slavljenkino ime in dva mini metulja, katera sem pobarvala s pisalom z bleščicami.

Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu Rojstnodnevna torta pri Craft-alnici

- k izzivu Pesem s pikami pri Veseli hiški

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Mix It Up Challenge 

- k izzivu  na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- papir iz seta Blush (LemonCraft)

- izrezki iz seta Delicious - Cutouts 01

- izrezki iz seta Something Sweet - Cutouts 01

- bel papir (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir

- izrezki metuljev Vintage Time 031 (LemonCraft)

- bel Gesso (Ranger)

- čopič

- Magical: hibiscus rose (Lindys)

- tekoče lepilo Tackc Glue

- 3d lepilni trak

- vrečka za živila

- obojestranski lepilni trak

- različne bleščice in tresočke

- kotni luknjač 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- črna blazinica VersaFine

- Wink of Stella Brush II

- acetatna folija

- štampiljka iz seta Sanje (Najlepši par)

- rezalne šablone:

    * Abeceda s šivi velika (Najlepši par)

    * tag iz seta Amerikanka (Najlepši par)

    * Številke s šivi (Najlepši par)

    * paličica iz seta Amerikanka žepek 3d (Najlepši par)


Komentarji

  1. Your card is so gorgeous Erika! And very nice how you have hidden the age, wonderfully done! 👏
    Lep Pozdrav.💐
    Wilma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker s slastno torto sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica :-)) Lepa torta!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Super tortica za rojstni dan. Hvala za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Erika, hvala, ker si pravljično lepo okrasila našo Veselo hiško. S tvojo pomočjo so pregnani oblaki, eno samo sonce sije :)
    Prepričana sem, da je bila slavljenka navdušena, tako kot sem sama - nad tortico na prvi pogled in nad skritim presenečenjem v njej.
    Nasmejano poletje ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave