VOŠČILNICA ZA OBHAJILO DEKLICE 2

Počasi se navajam tudi voščilnic amerikank, zato jih nastaja vedno več. Za deklico, ki je šla k prvemu obhajilu, sem izbrala prav to obliko. 

Pri papirju sem posegla po roza odtenkih. Izbrala sem eno svetlejšo polo papirja in eno temnejšo. Iz temnejšega roza papirja sem izrezala malenkost manjši pravokotnik, kot je osnova, in mu pristrigla kote, ter ga prilepila na osnovo. Svetlejšega pa sem izrezala z nekoliko manjšo pravokotno rezalno šablono s posebnimi robovi. Pod ta kartonček sem prilepila še dodaten sloj papirja za dimenzijo, in vse skupaj prilepila na osnovo. 

Pripravila sem si izrezke, napis ter izdelala cvet. Izrezala sem deklico s svetlimi lasmi, listke in zelenje s pšenico. Z rezalnimi šablonami sem izrezala nekaj zelenja tudi iz paus papirja.

Najprej sem na osnovo prilepila zastavico z napisom in potem zelenje s pšenico. Deklico sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Nato sem prilepila preostalo zelenje ter nazadnje še cvet. 

Izdelala sem tudi škatlico za voščilnico z zelo podobnimi elementi, kot sem jih uporabila na voščilnici. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust

- k izzivu na The Creative Crafters

- k izzivu na Love To Craft Challenge Blog

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- svetel papir s pikami iz seta Blush (LemonCraft)

- papir iz seta Summer Flowers (Craft O'Clock)

- paus papir

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft)

- likalnik

- bela foamirana pena

- lepilna pištola

- okrasni gumb

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- kotni luknjač 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- rezalne šablone:

    * zastavica Classic Banners (Craft Passion)

    * cvet Curved Flover (Dress my Craft)

    * Amerikanka žepek 3d (Najlepši par)

    * zelenje Leaves set 2, CW145 (Craft&You)

    * zelenje 661206 (Sizzix)

- čopič za senčenje

- Distress ink: seedles preserves

Komentarji

  1. You made a wonderful card Erika with this lovely image and using pretty dies. Just love your flowers! As well as the box with all the added details. Very beautifully done! 👏
    Have a nice day.
    Lep pozdrav, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, tako elegantna in ravno prav vsega ima in ta oblika ji zelo paše.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave