VOŠČILNICA ZA SVETI KRST 2

Na zalogi imam še nekaj neobjavljenih voščilnic, ki so že zdavnaj pri svojih prejemnikih. Ena izmed njih je tudi ta krstna voščilnica.

Na osnovo sem prilepila roza papir s ponavljajočim drobnim vzorcem, nato sem prilepila, z nekaj sloji podložen, bel kartonček. Predhodno sem mu pristrigla robove s kotnim luknjačem. Nanj sem prilepila roza kartonček, kateremu sem prav tako pristrigla robove. 

Na sredino sem nalepila sličico angelčka, čez njega pa izrezek iz lepenke z odprtino na sredini. Na izrezek iz lepenke sem na nekaterih stikih v vzorcu prilepila drobne kristalčke.

V spodnji levi del izrezka iz lepenke sem nalepila nekaj izrezanega zelenja, nekaj izrezkov iz paus papirja in tudi par vejic umetnega cvetja oziroma zelenja. Nato sem prilepila še belo vrtnico, katero sem izdelala iz foamirane pene. 

Na koncu sem vzporedno s cvetličnim aranžmajem dodala še zastavico z napisom: sveti krst.

V notranjosti sem na levo stran dodala molitev, na desni pa je prostor za osebno posvetilo. 

Ker je voščilnica tako močnih barv, sem pri škatlici ostala bolj minimalistična. Izrezala sem le bel kartonček, kateremu sem pristrigla kote in ga prilepila na sestavljeno škatlico. Na sredino sem prilepila enak izrezek iz lepenke, kot sem ga uporabila pri voščilnici. In tudi tu sem dodala nekaj okrasnih kristalčkov. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog

- k izzivu na Triple B

- k izzivu na Crafting Happiness Challenges

- k izzivu na Allsorts Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- papir iz seta Ninna Nanna (Ciao Bella)

- izrezka iz lepenke (Laserowe Love)

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft)

- izrezki iz seta Sincerity (LemonCraft)

- likalnik

- paus papir

- stiroporast prašnik

- zelenje 1 (Papirnati kotiček)

- kristalčki

- tekoče lepilo Tacky Glue

- lepilna pištola

- štampiljka Sveti zakramenti (Mavelu)

- črna barvna blazinica VersaFine

- rezalne šablone:

    * zastavica iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * krog 657551 (Sizzix)

    * LR0430 (Marianne design)

    * CP-67 (Craft Passion)

- kotni luknjač 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- obojestranski lepilni trak

- acetatna folija

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II


Komentarji

  1. A beautiful feminine card in pretty soft colours, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week and using the optional die theme.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautifully made with so many lovely details. Thanks for joining us at Allsorts.

    OdgovoriIzbriši
  3. SO SO sweet and absolutely beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  4. What a simply stunning card. Thank you for bringing it along to Allsorts. Sarah DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful baptism card. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Absoluetely sweet as can be. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers challeng

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave