ROŽNATA PENTLJA

Spet je tu rožnati oktober. Pri Craft-alnici cel mesec potekajo izzivi z roza pentljo. Voščilnice gredo v dobrodelni namen za Europo Donno

Izbrala sem set papirjev v nežno roza barvi in izrezek šopka iz istega seta. Izrezala sem nekoliko manjši kartonček od osnove. Pod njega sem podložila zlat papir z bleščicami in vse skupaj prilepila na osnovo. 

Nato sem skupaj zlepila tri ovalne izreze iz belega papirja, za več dimenzije. V spodnji desni del sem prilepila izrezek šopka. Potem sem na osnovi pomerila, kam bi prilepila pripravljen okvir s cvetjem, in kam bi odtisnila posvetilo. Ja, včasih bi bilo dobro najprej odtiskovati, ampak zakaj si ne bi stvari zapletla. Hahaha

Odtisnila sem voščilo za rojstni dan. Ko se je posušilo, sem prilepila oval s cvetjem. Del šopka je prilepljen s 3d blazinicami. Dodala sem še pentljo in na njo srček iz zlatega papirja z bleščicami. Cvetove sem pobarvala s pisalom z bleščicami.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober

- k izzivu Europa Donna pri Craft-alnici 

- k izzivu Roza in pentlja v FB skupini Papirčkarice 

- k izzivu na Triple B


Podrobnejši seznam pripomočkov: 

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir z bleščicami iz seta Create Christmas, 160g (Docrafts)

- papir in izrezki iz seta Blush (LemonCraft)

- rezalne šablone:

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * Dve mali pentlji (Najlepši par)

    * Vesela pošta (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Sanje (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- Wink of Stella Brush II


Komentarji

  1. What a wonderful card you made Erika, I like every beautiful detail of it! Zelo lepo! 🥰
    Wishing you a lovely day.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. GORGEOUS! LOVE your design! Just beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala, ker z rožnato pentljo na voščilnici sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito sestavljena in tako nežna voščilnica z rožnato pentljo. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se pridružila dobrodelni CRAFT-alnici.
    Valerija, gostja ustvarjalnega tima

    OdgovoriIzbriši
  5. Erika, čudovita je tvoja rožnata voščilnica :-)) Hvala, ker si dobrodelna!
    Vesela sem, da si se pridružila ustvarjanju v posebni CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave