SNEŽINKE

Včasih pogledam na Youtubu tudi kakšen filmček od Gine K. Tako sem dobila navdih za to voščilnico.

Iz belega papirja sem izrezala kartonček z okrašenim robom. Nanj sem skozi plastično šablono naredila snežinko v modri barvi. Potem sem odtisnila v spodnji desni kot voščilo. 

Kartonček sem podložila z modrim papirjem s teksturo. Nato pa vse skupaj prilepila na večjo osnovo. Na nekatera mesta sem dodala črne svetleče polperle. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu na 52cct 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na Simply Clean & Simple


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- moder papir s teksturo

- Distress ink: prize ribbon

- črne polperle

- tekoče lepilo Tacky Glue

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Napisi za vsak dan (Mavelu)

- plastična šablona Snowflake Mandala (Gina K. Design)

- rezalna šablona iz seta Okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

Komentarji

  1. oh Erika, parfaitement sobre et élégante! merci de jouer avec nous et la simplicité chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita Cas paznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT.
    Sreče in zdravja v novem letu ti želim. Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosto elegantna v svoji čudovitosti!
    Erika, krasna zimsko obarvana praznična voščilnica je nastala.
    Hvala, ker si se pridružila na našem izzivu 52CCT. Želim vse dobro v novem letu in naj božični duh živi vse dni novega leta!

    OdgovoriIzbriši
  4. A gorgeous CAS card, such a pretty snowflake!
    Thank you for joining our challenge at Simply Clean & Simple.
    Diane SCAS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Simply Clean & Simple}

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave