VENČEK

Nekaj časa nazaj je bila v Mali šoli prazničnega ustvarjanja naloga z venčkom. Venček sem izdelala na pol, potem pa je obstal brez zamisli, kaj z njim. Potem pa sem se spomnila svojega lanskega venčka, ki je bil sicer izrezek iz pole. 

Staremu venčku sem dodala še nekaj drugega zelenja, dodala sem tudi izrezke iz paus papirja, katerim sem dodala nekaj belih Nuvo kapljic. 

Iz zaloge sem izbrala ozadje s snežinkami. Robove sem posenčila z rjavo in prilepila na kraft osnovo. Potem sem prilepil venček. Dodala sem rdeče božične zvezde, katerim sem na sredino prilepila bele polperle. 

Nazadnje sem na sredino venčka dodala še napis: srečno novo leto. Napis je izrezan iz zlatega papirja z bleščicami, podložen je s senco iz paus papirja. 

Tako, to je zadnja božično-novoletna voščilnica sezone, ki se je iztekla. Zdaj pa začnimo šteti od začetka. :)



Hvala z ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu Črka Z pri Veseli Hiški: zlata, zelena, zelenje

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na Peace on Earth 

- k izzivu na 613 Avenue Create


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- zelen papir iz seta Leaves 5 (LemonCraft)

- paus papir

- rdeč papir

- zlat papir z bleščicami (ostanki)

- akvarelni papir (Hobby)

- bela teksturna pasta (Ranger)

- plastična šablona Snowy Stencil (Echo Park)

- Distress oxide: vintage photo

- bele polperle

- bele Nuvo kapljice

- rezalne šablone:

    * Smrečica z okraski (Najlepši par)

    * Božično zelenje 2 (Najlepši par)

    * zelenje iz pausa Garden Grees, 661206 (Sizzix)

    * božična zvezda Mini Poinsettia, CW199 (Craft&You Design)

    * Srečno novo leto 3 (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

Komentarji

  1. Hi Erika. I was just thinking of you and saw you later on my blog... 😊 You placed a wonderful card today, zelo lepo! 👏 And you had beautiful Christmas cards, very prettily done!
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous card - I do love a wreath, especially when done well like this. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Erika, this is beautiful. Thanks for joining us at 613 Avenue Create. I hope we see you on the front porch again soon!

    Hugs, Em
    613 Avenue Create DT
    Creative Em my blog
    Creative Em on YouTube my Youtube channel

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole pa je venček čisto po mojem okusu. Všeč mi je, da si ga naredila tako bogatega. In kombinacija paus papirja in zlatega napisa je ravno pravi zaključek. Hvala za zelo lepo okrasitev galerije v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, kako čudovit in bogat venček. Zelo mi je všeč. Res krasna voščilnica.
    Hvala, da ga deliš z nami v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  6. A great card - thanks for joining us at the Merry Little Christmas Challenge.

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave