NIHAJOČA NOGAVIČKA

Petek je čas, ko vam pokažem, kaj mi je uspelo narediti za izziv na 52cct. Na voščilnici, tega tedna, se mora nekaj premikati. Na moji voščilnici niha, levo in desno, nogavička. 

Navdih sem spet dobila pri Jennifer McGuire. Tu pa si lahko pogledate kako se izdela tako voščilnico: filmček

Postopek v besedi pa je tak ... 

Izrezala sem kartonček iz belega papirja. Nato sem nanj položila že izdelano nogavičko, iz zaloge, in si označila, kje mora biti majhna odprtina v kartončku za mehanizem. Nato sem naredila odprtino in s štampiljko odtisnila voščilo ter naredila še vodni žig, da ozadje ni tako pusto. 

Z dvema zaporednima pravokotnima šablonama sem naredila okvirček: dvakrat iz belega papirja in enkrat iz vijoličnega s teksturo. Prilepila sem ga na beli kartonček

Namestila sem nogavičko, z zadnje strani sem skozi odprtino nanjo nalepila 3d lepilno blazinico ter nato manjši kartonček s kovancem. Zadnjo stran sem dvojno oblepila s 3d lepilnim trakom in vse skupaj nalepila na belo osnovo, izdelano po meri.

Dodala sem še nekaj izrezkov smrekovih vejic in nazadnje še ljubko pentljo na nogavičko. 


Tukaj pa se nahaja izziv tega tedna:


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Mix It Up Challeng Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- vijoličen papir s teksturo

- roza papir s pikami (Mavelu)

- papir iz seta Leaves 05 (LemonCraft)

- 3d lepilne blazinice

- 3d lepilni trak

- tekoče lepilo Nuvo

- 1 cent

- črna blazinica VersaFine

- blaznica za vodni žig VersaMark

- štampiljke iz seta:

    * Fairy Dust Stamp Set, NAT 263 (Neat&Tangled)

    * Doma za praznike (Wayanay Craft Bird)

- rezalne šablone:

    * Nogavica - tresočka (Najlepši par)

    * Okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

    * Božično zelenje 2 (Najlepši par)

Komentarji

  1. Krasno interaktivno voščilnico si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Erika, kakšna superska ideja s kovancem. Hvala za nasvet od Jennifer in tole super barvito praznično voščilnico z nogavičko! Hvala za sodelovanje na izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card I love the papers you've used here. Thank you so much for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge. Anita DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Love all the purple! So fun that the stocking goes back and forth too! Thanks for joining us at The Mix It Up Blog!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave