ZIMSKA POKRAJINA

Zadnje dni na internetu videvam poletne voščilnice, ki so sestavljene iz več plasti z različnimi premeri odprtin na sredini. Prešinilo me je, da tudi jaz naredim voščilnico na tak način. Kjer sta globina in dimenzija, tam se jaz. Hihihi

Pripravila sem si tri enako velike kartončke in iz sredine vsakega izrezala drug premer kroga. 

Zadaj za najmanjši krog sem prilepila izrezek s kočo sredi gozda. Za izrezek sem dodala še kartonček s snežinkami. Potem sem dodala naslednjo plast, kateri sem dodala izrez hribčka. Vse skupaj sem podložila z lepenko. Nato sem dodala zadnjo plast, podloženo z lepenko. Tudi tu sem prilepila hribček ter skupek dveh mini smrečic, ki sem ju odrezala od sličice s kočo, saj bi se sicer skrivali za robom. 

Vse skupaj sem prilepila na osnovo, nato pa sem se začela odločati kam dati voščilo, in katero voščilo sploh. :) Izbrala sem zastavico z embosiranim napisom v zlati barvi.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij 

- k izzivu na Peace On Earth Christmas Challenge

- k izzivu na 52cct 




Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- izrezek iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- lepenka, 1mm

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

- rezalne šabone:

    * Krogi s šivi (Najlepši par)

    * Čez hribe in dolin (Najlepši par)

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- štampiljka iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)

- droben zlat prah za embosiranje (Ranger)

- antistatični prah

- grelna naprava

Komentarji

  1. FABULOUS! Love the circular design and the dimension is perfect! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo praznično voščilnico z zimsko pokrajino si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. That's a gorgeous christmascard! I like it a lot.
    Lia DT POE

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave