BOGATA S CVETOVI

Mislim, da nisem edina, ki včasih kupi nek papir samo zato, ker je ta lepih barv, ima lep potisk itd. Nekaj časa jih samo gledaš, potem pa pride pravi čas, da zarežeš v njih. Tako je bilo s tem setom lepih vijoličnih papirjev. Cilj je bil izdelati voščilnico bogato s cvetovi v vijolično-rumeni barvi.


Najprej sem se lotila cvetov. Foamirano peno sem izrezala s pomočjo treh rezalnih šablon različnih oblik cvetov. Vsako obliko sem pobarval in oblikovala na malo drugačen način. Uporabila sem rumeno in dva različna odtenka vijolične. Cvetovom sem dodala različne prašnike. Pripravila sem si tudi veliko zelenja v zeleni in beli barvi ter nekaj izrezkov v nežno vijoličnih odtenkih.




Nato sem se lotila priprave osnove voščilnice. Osnovi sem dodala bel okrasni trak in jo oblepila s tršim belim papirjem, da sem skrila debelino traku, čez to sem nalepila vijolični papir. Oblepila sem tudi notranjost in dodala prostor za voščilo.




Določila sem postavitev prve strani in začela z lepljenjem pripravljenih elementov in okraskov. Čisto na koncu sem dodala še polperle in metulja. 

Ker pa je bila voščilnica zaradi rož zelo dimenzionalna, sem naredila še stilno ujemajočo se škatlico.



Hvala za ogled.
Vesela bom vaših odzivov v komentarju.



Voščilnico dodajam:
- v galerijo Najlepšega para za mesec april 
- k izzivu Pomlad pri Veseli hiški


Podrobnejši seznam pripomočkov:
- bel papir, 300g (UK Craft)
- papir iz seta Meadow Impressions (ScrapAndMe)
- izrez zelenja iz seta Beyond the Mist - Flowers (Paper Heaven)
- papir iz seta Leaves 05 (LemonCraft)
- Distress ink: wilted violet, seedless preserves, mustard seed
- okrasne vejice
- rumeni pestiči Micro bead 2mm
- prašniki Foam Flower Buds (Dress My Craft)
- rezalne šablone kvadratni okvirji CP-91 (Craft Passion)
- rezalna šablona BIGZ 656640 (Sizzix)
- rezalne šablone Curved Flower (Dress My Craft)
- bel dekorativni trak
- polperle
- rezalne šablone kreativni krogi (Najlepši par)
- rezalne šablone krog 657551 A (Sizzix)
- rezalne šablone listkov Fall Leaves 3 (4enScrap)
- držalo in gobica za senčenje
- obojestranski lepilni trak
- tekoče lepilo Tacky Glue
- pištola za vroče lepljenje
- likalnik

Komentarji

  1. Verjetno res nisi edina, ko kupiš nekaj in ti potem ta stvar stoji, ker ideja še ni dozorela. Vse ob svojem času. Naredila si krasno voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zagotovo nisi edina...tudi meni se to pogosto zgodi. Ampak vsaka stvar pride ob svojem času in tudi tile papirčki so dočakali svoj dan. Naredila si prekrasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravnost čudovita. Všeč so mi barve in bogato okrasje. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, kako sem vesela, da si začela s pisanjem bloga :-) Kar sprehajam se gor, dol skozi tvoje objave in se mi kar smeji :-)
    Hvala za navdih draga Erika in hvala, ker si s svojo čudovito pomladno voščilnico okrasila Veselo hiško!
    Ti pošiljam velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave