IZZIVI IN EMBOSS RESIST

Kdor me pozna, ve, da s svojimi voščilnicami rada sodelujem pri različnih izzivih: sliko svoje voščilnice objavim na različnih spletnih straneh, kjer ti izzivi potekajo. Nekateri izzivi prinesejo naziv najlepše voščilnice ali tiste v ožjem izboru, drugi pa tudi nagrado v obliki bonov ali ustvarjalnega materiala. Zmaga pa lahko prinese tudi gostovanje v enem izmed naslednjih izzivov, kjer je tvoj izdelek v inspiracijo drugim ustvarjalcem in ustvarjalkam.

Tokrat sodelujem pri izzivu emboss resist na 52 Christmas Card Throwdown (52CCT). Tu se skozi celo leto objavljajo samo božično-novoletne voščilnice. Vsak izziv traja le 1 teden. 


Istočasno sem se lotila dveh različnih voščilnic z isto tehniko, in spet sem našla inspiracijo pri Jennifer McGuire. Naj še omenim, da sem si ustvarjalno zgodnje jutro popestrila s tem, ko sem pozabila na en papir nanesti antistatični prah, čeprav sem si ga pripravila. 😫 Vse je rešljivo. Sem pa vseeno naredila še dodatno ozadje v drugih barvah.

Obakrat sem uporabila akvarelni papir. Prvega sem najprej pobarvala in nato embosirala s prozornim prahom za embosiranje. Drugega pa sem najprej embosirala z belim prahom, in šele nato nanesla barve na papir. Slednjega sem tudi pošteno poškropila z vodo in pustila, da se posuši na zraku. Medtem sem dokončala prvo voščilnico.



Preko že pobarvanega in embosiranega papirja sem nanesla črno barvo neposredno z barvno blazinico. Tako so embosirane snežinke bolj prišle do izraza in pokazala se je barva papirja, ki je bila ujeta pod embosiranim vzorcem. S papirnato brisačko sem obrisala odvečno barvo. Papir sem obrezala na ustrezno velikost in ga nalepila na osnovo. Na koncu pa sem še dodala prikupnega snežaka z voščilom. Na kapico in napis sem nanesla Glossy Accents.




Medtem se je drugo ozadje posušilo. Nalepila sem ga na trši črn papir, spodaj pa sem dodala še dve plasti papirja za dimenzijo. Vse skupaj sem nalepila na osnovo. Na ozadje sem prilepila iz črnega papirja izrezano snežinko, ki sem jo embosirala s prozornim prahcem in na njo dodala še voščilo.

Desnega ozadja nisem uporabila.





Hvala za ogled.

Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)



Voščilnici dodajam tudi:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april

- k izzivu akvarelno ozadje v FB skupini Premium Craft Room


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- akvarelni papir Florence, 200g

- Distress ink: tumbled glass, salty ocean, prize ribbon, black soot, scattered straw, twisted citron, salty ocean

- Distress oxide: spiced marmalade

- štampiljka snežinke Lovely Christmas JACS10029 (Jeanine's Art)

- rezalne šablone amerikanka (Najlepši par)

- rezalne šablone mini prazniki (Najlepši par)

- rezalne šablone razposajeni snežaki (Najlepši par)

- Glossy Accents

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- aplikator in blazinica za nanos barve

- antistatični prah

- grelna naprava

- prozoren prah za embosiranje (Knorr Prandell)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- črn papir, 225g

- rezalna šablona snežinke 663115 (Sizzix)

- bel prah za embosiranje (Ranger)

- štampiljka snežna krogla (Wayanay Craft Bird)

- obojestranski lepilni trak

- Distress Collage Medium matte (Ranger)



Komentarji

  1. Obe voščilnici sta mi nadvse všeč. Od barvnega izbora pa vse do postavitve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne voščilnice si izdelala v emboss resist tehniki! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave