PREPROSTI VOŠČILNICI

Nedolgo nazaj sem si zadala cilj, da poskusim večkrat narediti kakšno bolj preprosto voščilnico, tako, kjer ne porabim polne košarice ustvarjalnih pripomočkov. To je zame velik izziv. Vendar odkar me je Anka (My Artsy Day - hvala :) ) seznanila z Jennifer McGuire, se tega sem in tja rada lotim. Tudi iz radovednosti, kaj bo nastalo. :)

Tokrat vam pokažem še dve voščilnici, pri katerih sem ozadje naredila z valjčkom, in voščilnici izdelala, na način, kot ga prikazuje Jennifer.




Na akvarelni papir sem z valjčkom naključno nanesla zeleno in modro barvo. Potem sem malo poškropila z vodo, da sta se barvi malenkost povezali, odvečno tekočino pa sem popivnala. 


Uporabila sem skrajno desni papir.

Ko se je papir osušil, sem nanj z blazinico za embosiranje odtisnila štampiljko z besedilom in nanj posula prozoren prah za embosiranje. Nakar sem vse segrela z grelno pištolo. Papir sem z rezalno šablono izrezala na želeno velikost. Določena mesta sem posenčila z belo barvo, da je besedilo prišlo bolj do izraza. 

Nazadnje sem iz ozadij izrezala še napisa na poljubnih mestih, nato pa ozadji nalepila na osnovi. Za več dimenzije, sem skupaj zlepila več enakih izrezkov napisa, nato pa sem dodala še pripadajoči senci. Tako sem zakrila mesto izrezanega napisa, saj sem vse skupaj prilepila prav tja. Enemu napisu sem dodala nekaj cvetov za popestritev. 

Želela bi si, da bi imela na razpolago še kakšen večji slovenski napis z lepim fontom, sicer pa sem kar zadovoljna.














Hvala za ogled.

Vesela bom vaših odzivov v komentarju.




Voščilnici dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april

- k izzivu Akvarelno ozadje v FB skupini Premium Craft Room




Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir (Hobby)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- Distress ink: prize ribbon, mowed lawn, picket fence

- Distress valjček

- štampiljka ozadje z voščili (Najlepši par)

- blazinica za embosiranje (VersaMark)

- prozoren prah za embosiranje (KnorrPrandell)

- rezalne šablone okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalna šablona čestitke (Mavelu)

- rezalna šablona z najlepšimi željami (Najlepši par)

- srebrn papir z bleščicami






Komentarji

  1. Me veseli, da sem ti pomagala odkriti nekaj (oz. nekoga) novega, ki te še bolj inspirira pri ustvarjanju. Odlično si to izpeljala. Prelivanje barv je enkratno! :D Lp, Anka

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave