VOŠČILNICA S KOŠARICO

Že pred časom sem izdelala košarico z magnolijo, katero sem kar nekaj časa prestavljala sem in tja. Z njo sem hotela narediti preprosto voščilnico, saj sem hotela, da je v ospredju le-ta. Zdaj sem jo končno uporabila na voščilnici za mamin rojstni dan. Midve sva si precej različni. Jaz imam rada barve, dimenzije itd., njej pa so bolj všeč preproste stvari. Upam, da sem ujela ravnotežje med enim in drugim svetom. :)


Košarico sem izrezala iz papirja s teksturo, na rob, za prtiček, sem nalepila paus papir. Izrez magnolije sem pobarvala z vijolično in sredico z rumeno. Listki so bili ostanek od nekega drugega projekta.

Izbrala sem si ozadje v zelenih tonih. Čez sem na rahlo šla z belo barvo. Nato sem embosirala napis z zlati prahcem. Ozadje sem spet podložila z nekaj izrezi papirja, košarico prav tako.


Hvala za ogled.

Vesela bom vašega odziva v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april

- v galerijo pomlad 2022 pri Najlepšem paru

- k izzivu pomlad pri Veseli hiški 

- k izzivu na Sweet Stampers Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir s teksturo (Card Deco)

- akvarelni papir Florence

- paus papir

- papir iz seta Melody 2 (LemonCraft)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- antistatični prah

- štampiljka iz seta vse najboljše zate (Mavelu)

- zlat prah za embosiranje (Ranger)

- grelna naprava

- rezalne šablone košarica tresočka (Najlepši par)

- rezalne šablone cvetoče magnolije (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress ink: seedless preserves, scattered straw, picket fence

- Distress čopič za senčenje



Komentarji

  1. Še ena krasotica izpod tvojih rok. Zelo lepo si okrasila košarico. Hvala, da si z nami v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ta je čudovita in prepričana sem, da je očarala tudi tvojo mami. Razlike nas pa bogatijo, kajne?!
    Prijazen pozdravček iz Vesel hiške, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je. <3 Občudujem in še toliko bolj cenim vse, kar sama ne bi znala izdelati ali spraviti skupaj, ne glede na področje. Drug ob drugem rastemo vsi. :)

      Izbriši
  3. Eine zauberhafte Karte ist das geworden.
    Vielen lieben Dank, daß du bei der Sweet Stampers Challenge teilnimmst.
    Liebe Grüße Dreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave