VOŠČILNICA ZA SVETO BIRMO

Začela so se obhajila in birme. In vedno je dilema, kaj pisati z veliko začetnico. Pravopis pravi, da se piše vse z malo, vendar lahko za verske namene pišemo tudi z veliko.

Naj povem, da imam med svojimi FB prijateljicami kar nekaj takih, ki so se pridružile Ustvarjalni akademiji Darilnice Klavdije. In ko večkrat vidiš všečen izdelek, poskusiš tudi sam, čeprav po "občutku". Tako mi je bila v inspiracijo, za mojo prvo letošnjo voščilnico za sveto birmo, ena izmed videnih postavitev.



V ospredju sem želela zeleno barvo, in seveda nekaj kar povezujemo s tem zakramentov. 

Najprej sem izbrala osnovo (15x15cm), na prvi strani naredila prepogibe s ploščo za utore, nato pa začela z rezanjem izbranega papirja na določene velikosti. Sledilo je lepljenje. Najprej sem oblepila zunanjo stran, nato še notranjo. Slednjo sem dokončala prvo, da sem potem brez skrbi dekorirala prvo.



Ker mi je bil vzorec papirja tako lep, sem poskušala pustiti čim več razkritega. Plastila sem nekaj različnih izrezkov, dodala nekaj 3d lepilnih blazinic za več dimenzije in goloba iz lepenke. Ob strani sem pripravila še nekakšen zatič, da se sprednji rob voščilnice zatakne. Tako voščilnica dobi 3d videz in tudi lepo pokončno stoji.


Seveda sem naredila tudi ujemajočo se škatlico za voščilnico.



Mimogrede, nekaj fotografij sem naredila ob sončni svetlobi, nekaj pa pod lučjo.






Hvala za ogled.

Vesela bom vašega odziva v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april

- k izzivu April Showers Bring May Flowers na Cut It Up



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Golden Dreams, 15x15cm (Paper Heaven)

- papir za izrez Golden Dreams, 30x15 cm (Paper Heaven)

- golob iz lepenke (Twoja Teksturka)

- rezalne šablone valoviti krogi

- izrezek iz seta Tomorrow (LemonCraft)

- rezalne šablone pravokotnik s šivi Crea-Nest-Lies XXL, št. 24

- rezalna šablona zastavica Classic Banners (Craft Passion)

- rezalne šablone valoviti pravokotniki (Najlepši par)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue












Komentarji

  1. Dobro sestavljena voščilnica z ravno prav dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  2. What a gorgeous card and box! The soft colors are so pretty, and I love the 3D design. Thanks for sharing your April Showers Bring May Flowers project with us at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Your projects are gorgeous!! Thanks for joining our Cut It Up April Showers Bring May Flowers challenge.

    Leslie

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave