ČAJANKA

Ko sem že rezala skodelico za kavo za taščino voščilnico, sem izrezala iz iste pole še motiv servisa za čajanko, za neko drugo gospo, ki bo praznovala svoj 60. rojstni dan.

Izdelava je bila povsem preprosta. Plastila sem različne papirje z vzorcem in bel papir. Papir z vzorcem sem dobila za nagrado kot zmagovalka pri izzivu Pomlad pri Veseli hiški. :) Nagrado je podarila sponzorska trgovina Papirnati kotiček. Hvala. 💕

Poleg papirja sem uporabila tudi različne rezalne šablone. Poskrbela sem, da ima voščilnica nekaj dimenzije. Podlagala sem več plasti papirja in dodajala 3d lepilne blazinice. 

Poleg osrednjega motiva sem na koncu dodala še zastavico z voščilom. Cvetove pa sem spet pobarvala s pisalom z bleščicami.

V notranjosti sem nalepila papir z vzorcem, besedilo za voščilo pa sem zlato embosirala na bel papir.



Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu Cvetlice pri Veseli hiški



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g

- siv papir

- papir iz seta The Rose and the Ring (Paper Heaven)

- izrezek servisa za čajanko iz Something Sweet - Cutouts 02 (LemonCraft)

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * valoviti kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * voščila in zastavica (Najlepši par)

- antistatični prah

- blazinica za embosiranje VersaMark

- droben zlat embosirni prah (Ranger)

- štampiljka ozadja z voščili (Najlepši par)

    



Komentarji

  1. Tudi ta je zelo lepa. Vendar te moram opozoriti, da imamo v Veseli hiški omejitev 3 izdelke na izziv.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za kompliment in opozorilo. <3 Običajno nisem tako "pridna", da bi imela toliko ustreznih objav. :)

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave