HČERKIN ROJSTNI DAN

Hčerka je te dni praznovala svoj 5. rojstni dan. Imela je veliko želja, kaj vse mora biti na njeni tortici. Seznam sem malo oklestila in na koncu izbrala grad, Ano in Elzo (Ledeno kraljestvo) ter mucko. Iste motive sem uporabila tudi na voščilnici.

Na Pinterestu sem poiskala šablono voščilnice v obliki gradu. Osnovo sem izrezala iz tršega papirja in ga oblepila s papirjem z bleščicami. Na internetu sem poiskala motive mucke ter Ane in Elze, katere sem nalepila na zamišljena mesta. V notranjosti sem dodala še napise.



Za praznovanje sem spekla nekaj peciva in sadno-čokoladno torto. Torto sem obmazala z masleno kremo. Spodnji rob sem okrasila z različnimi jedilnimi perlicami. Na obod sem dodala predhodno izdelan napis. Prav tako sem predhodno pripravila tudi figurice Ane in Elze ter mucke. Prijateljica pa mi je izrezala grad iz papirja z bleščicami.

Nazadnje sem okrasila še zgornjo plast torte z obarvano masleno kremo in ostankom jedilnih perlic. Nato pa se v torto zataknila vse pripravljene motive in svečko.


Sem vesela, da je torta uspela, kljub začetnim zapletom, in da je bila slavljenka zadovoljna z izgledom in okusom torte. :D


Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- v Poletno galerijo Najlepšega para

- k izzivu na Allsorts Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov za izdelavo voščilnice:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel in moder papir z bleščicami

- ravnilo

- črn marker

- škarje

- olfa nož

- štampiljke črke in številke (Mavelu)

- rezalne šablone:

    * vse najboljše 5 (Najlepši par)

    * ovali (Cottage Cutz)

    * ovali Nested Wacky Stitched Oval set (Cottage Cutz)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak 

- Distress ink: prize ribbon






Komentarji

  1. A prettily shaped card and lovely Birthday cake. It's lovely to see you at our Allsorts 13th Birthday celebrations, thanks so much for joining in the fun.

    B x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave