METULJČEK

Že dolgo me je klical mesečni izziv v FB skupini Papirčkarice. Na voščilnici pričakujejo metulje. Ko pa sem po naključju naletela na ta Youtube filmček z Jennifer McGuire, sem bila trdno odločena, da poskusim združiti oboje.

Najprej sem z veliko šablono z listki delno izrezala odprtine v osnovi voščilnice. Nato sem ugotovila, da se bo k odprtinam lepo podal cvetlični aranžma, ki sem ga že pred časom izdelala s plastično šablono ter izrezala s škarjami, in je čakal na pravo priložnost, da ga uporabim. Za temnejši odtenek sem uporabila isto barvno blazinico, le nanesla sem več plasti. 

Odločila sem se, da na zadnji del osnove za odprtinami z listki nalepim papir pobarvan z zeleno barvo. 

Tudi s štampiljko odtisnjen in z rezalno šablono izrezan metulj je čakal na priložnost. Nanj sem nanesla Glossy Accents, da se lepo sveti in je bolj kompakten. 

V bistvu sem na novo izdelala in dodala le napis zate, katerega sem odtisnila s črno štampiljko, ga izrezala s šablono in nanj nanesla Glossy Accents, da sta se tako stilno povezala z metuljem. Za dimenzijo, sem skupaj zlepila več plasti napisa.


Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu Cvetlice v Veseli hiški

- k izzivu na Crafty Catz Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- akvarelni papir, A5 (Hobby)

- plastična šablona Sweet Spring Stenicil (Altenew)

- Glossy Accents

- maskirni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress čopič za senčenje

- rezalne šablone:

    * Leafy Background (Dress my Craft)

    * kupon za srečo (Najlepši par)

    * Butterflies (Marianne design)

- štampiljke:

    * kupon za srečo (Najlepši par)

    * Butterflies (Marianne design)

- črna barvna blazinica VersaFine

- Distress ink: mowed lawn, kitsch flamingo, tumbled glass, prize ribbon

    



Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave