RDEČE-BELA POROČNA VOŠČILNICA

Letošnja prva poročna voščilnica je v rdeče-belih odtenkih. Po premisleku sem se odločila za tresočko.

Najprej sem izbrala papir, nato poročne motive. Izdelala sem dva cvetova vrtnice iz foamirane pene in izrezala različno zelenje.


Ker se mi je vzorčni papir za ozadje zdel preveč vpadljiv, sem namesto acetatne folije, ki jo ponavadi uporabim pri izdelavi tresočke, raje uporabila paus papir. Polnilo za tresočko je v zlati barvi.


Na napise na zastavicah ter naramnice in pas pri poročni obleki sem nanesla Glossy Accents. Bele vrtnice pa sem pobarvala s pisalom z bleščicami. Obleki in zastavice sem na osnovo nalepila s 3d lepilnimi blazinicami.

Nazadnje sem prilepila še cvet vrtnice in dva manjša cvetova iz papirja z zelenjem ter napis čestitke iz lepenke.

Naredila sem še ujemajočo se škatlico za voščilnico.



Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Zakramenti v FB skupini Papirnati kotiček ustvarja

- k izzivu Cvetlice pri Veseli hiški



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g

- rdeč papir iz seta Coral Romance (Laserowe Lowe)

- paus papir

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft))

- 3d lepilni trak

- 3d lepilne blazinice

- obojestranski lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Glossy Accents

- lepilna pištola

- dve beli rožici 15mm

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- bela foamirana pena

- Distress ink: festive berrries

- stiroporast pestič

- rezalne šablone:

    * Crea-Nest-Lies XXL, št. 24

    * Rose leaves CP-102 (Craft Passion)

    * Curved Flower (Dress my Craft)

- bel trak

- polnilo za tresočko

- likalnik



Komentarji

  1. Uau, kako je lepa! Vrtnica je pa top!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako lepo si izdelala ta cvet. Brez besed. Hvala, da si se še enkrat pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si prava mojstrica ! Vsaka tvoja voščilnica me navduši s svojo lepoto in izvirnostjo. Hvala, ker sodeluješ na našem Izzivu pri Veseli hiški. Objem, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave