SERIJA VOŠČILNIC ZA SVETO OBHAJILO

Dobila sem zamisel za izdelavo serije voščilnic za sveto obhajilo. Naredila sem po dve za deklico in dečka. 


Za vsa ozadja sem izbrala papir s kvadratki v različnih barvah. Dodala sem bel valovit krog, dvema sem nalepila še eno nežno plast papirja, nato pa deklico ali dečka, kelih s hostijo oziroma klasje in zelenje ter napis.


Dvema, ki sta že odšli na pot, sem izdelala škatlici, in ju na hitro poslikala.




Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:
- v galerijo Najlepšega para za mesec maj
- k izzivu Zakramenti v FB skupini Papirnati kotiček ustvarja
- k izzivu na Allsorts Challenge



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g

- papir iz seta Sentimental (LemonCraft)

- papir iz seta Mali sladki pasteli (Mavelu)

- rezalne šablone:

    * kreativni krogi (Najlepši par)

    * zastavica Classic Banners (Craft Passion)

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * kvadrati s šivi (Najlepši par)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- robni luknjač 3v1, 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- moder dekorativni trak

Komentarji

  1. Many thanks for sharing this lovely project in our challenge at Allsorts this week.
    Lorraine

    OdgovoriIzbriši
  2. Such beautiful and special cards you created here, Erika! Loving each version and I am sure they will be treasured! Thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge this week!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave