VABILA ZA SVETO OBHAJILO

Za birmo sem letos že ustvarjala, sedaj je na vrsti še sveto obhajilo.

Izdelala sem 11 vabil za fanta, ki si je sam izbral njihov izgled med slikami na internetu. Seveda sem prvotno idejo predelala. :)

Za ozadje sem uporabila debelejši moder papir s teksturo. Nanj sem prilepila, z rezalno šablono valovitega kroga, izrezan bel papir, katerega sem, predvsem v spodnjem delu, nežno posenčila z modro barvo.

Na sredino sem s 3d lepilnimi blaznicami nalepila kelih in hostijo, zraven dodala napis zakramenta, ki je podložen z več plastmi papirja ter ojačan izrez vabilo, ki je le delno prilepljen, da sem dodala še malo dimenzije. :)

Priznam, da mi je rezanje z rezalno šablono vabilo delalo preglavice: izrez ni hotel lepo iz šablone. Zato sem za izrezovanje uporabila Release sheeets od Sizzixa. To so zelo gladki lističi, ki jih podložiš med šablono in papir, zato izrez kar sam pade iz šablone. :)

Nazadnje sem prilepila še zelenje in cvet iz foamirane pene, kateremu sem v sredino dala kapljico Nuvo Drops.





Hvala za ogled.

Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu Zakramenti v FB skupini Papirnati kotiček ustvarja

- k izzivu na Incy Wincy Designs



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g

- moder papir iz seta Scrapbook Original (Papiercolor)

- zelen papir za zelenje iz seta Leaves 05 (LemonCraft)

- zlat papir Metallic Gold, 250g (Card Deco)

- Distress ink: salty ocean

- Distress čopič za senčenje

- rezalne šablone:

    * zastavica Classic Banners (Craft Passion)

    * kelih in hostija CP-54 (Craft Passion)

    * kreativni krogi (Najlepši par)

    * zelenje CP-91 (Craft Passion)

    * cvet Curved Flower (Dress my Craft)

    * vabilo (Najlepši par)

- Nuvo Drops: white

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- bela foamirana pena

- orodje za oblikovanje rož

- likalnik

- Disterss Collage Medium matte (Ranger)

- Release sheets 663575 (Sizzix)






Komentarji

Priljubljene objave