VOŠČILNICA Z VRVICO

Pri Craft-alnici poteka izziv, kjer mora biti v ospredju vrvica.

Nekoč sem naredila voščilnico, na kateri je bilo narejeno srce s križci, drugič sem z vrvico obrobila voščilnico, tokrat pa sem jo uporabila za ozadje.


Kraft osnovi sem z rjavo posenčila robove. Za ozadje sem prav tako izbrala kraft papir in izrez šablone s čipko, z luknjicami ob robu, skozi katere sem s pomočjo igle napeljala vrvico. Na zadnji strani sem jo zalepila z lepilnim trakom, da mi med delom ni nagajala ali pobegnila, saj ena poljubna dolžina vrvice ni bila dovolj. :) 

Izdelani vzorec sem nato uokvirila z belim izrezom, katerega sem prilepila z Distress Collage Medium, kateremu najbolj zaupam, kadar lepim različne materiale. Pod ozadje sem dala 3d lepilni trak. Na bel trši papir sem odtisnila cvet marjetice in ga s škarjami izrezala. S črnim markerjem sem obrobila rob izrezane marjetice ter jo s 3d lepilnimi blazinicami nalepila na ozadje. Dodala sem še s štampiljko odtisnjeno voščilo.

Upam, da je vrvica dovolj močno zastopana.


Hvala za ogled.

Vesela bom vašega odziva v komentarju. :)


Voščilnico dodajam še:

- k izzivu cvetlice pri Veseli hiški

- k izzivu na Incy Wincy Designs Challenge 

- k izzivu na Sweet Stampers Challenge Blog



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- kraft papir

- oranžna vrvica

- šivanka

- Distress oxide: vintage photo

- rezalne šablone kvadrat s čipko

- rezalne šablone kvadratni okvir Sizzix 662602 A

- črna barvna blazinica VersaFine: onix black

- akrilna ploščica

- štampiljka marjetice Spring Daisy (Altenew)

- črn marker

- 3d lepilni trak

- 3d lepilne blazinice

- Distress Collage Medium matte (Ranger)

- lepilni trak

- štampiljka voščila iz seta vse najboljše zate (Mavelu)



Komentarji

  1. Super si se znašla! Hvala, ker z vrvico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo si prepletla vrvice in dodala čudovit cvet. Hvala, da sodeluješ v našem izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna uporaba vrvice. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica :-)) Lepo si uporabila vrvico.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely card Erika. I like the contrast of the orange string against the white and Kraft. Thank you for entering the Use A Die Cut or Punch Challenge at Incy Wincy Designs.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa in zanimiva voščilnica z prepletenim ozadjem. Bela cvetlica doda tisti pravi pridih nežnosti. Hvala za obisk v Veseli hiški in lep dan ti želim. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave