AMERIKANKA ZA SVETI KRST

Še ena voščilnica za sveti krst deklice.

Osrednji motiv je isti, kot pri prejšnji voščilnici za sveti krst, zato sem se odločila, da bo ta v obliki amerikanke. Tudi tu sem uporabila papir v roza in rjavih odtenkih v kombinaciji z belo. Izdelala sem cvet iz foamirane pene, ter izrezala nekaj zelenja.



V notranjost sem dodala, glede na zunanjost, precej več roza barve. Prilepila sem celo angelčka, katerega sem pobarvala z Zig markerji. 😅


Voščilnica s škatlico pa izgleda takole:


Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- roza papir Sweet Unicorn (Mavelu)

- rjavkast papir iz seta Wood Patterns (LemonCraft)

- izrezki zelenja iz seta Sincerity (LemonCraft)

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft)

- izrezek metuljčka (Fabrika Decoru)

- robni luknjač 3v1, 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- Distress ink: picked raspberry

- foamirana pena

- lepilna pištola

- likalnik

- rezalne šablone:

    * zelenje Leaves set 2 CW145 (Craft&You Design)

    * valoviti krogi

    * cvet anemone #11 (Craft Passion)

    * valoviti pravokotniki (Najlepši par)

- pisalo z bleščicami Wink of Stella brush II

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljka sveti zakramenti (Mavelu)

- črna blazinica VeraFine

- štampiljke angeli (Najlepši par)

- 3d lepilne blazinice

- izrezek sveče PH-BJSx08

- Glossy Accents

- Zig Clean Color Real Brush Markers, Portrait Colors 1 (Kuretake)

- čopič z rezervoarjem za vodo




Komentarji

  1. What a sweet card this is Erika, very beautifully done, looks great in this box!
    Have a nice weekend.
    Many greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave