BARVNI IZZIV: ZELENA IN BELA

Z voščilnico sodelujem pri barvnem izzivu z zeleno in belo barvo na 52CCT. Pri izdelavi voščilnice sem se spet poslužila tehnike emboss resist. 

Na akvarelni papir sem z belim prahom embosirala snežinke. Na papir sem nanesla tri različne odtenke zelene in pošteno poškropila z vodo. Ko se je papir posušil, sem ugotovila, da so mi zelo všeč pikice, ki so nastale na embosiranem delu snežink. 

Da se ne bi izbrisale, sem vse skupaj poškropila z Distress Resist Spray-em, ki na površini naredi nek zaščitni film. Doda pa tudi lesk. Ta sprej lahko uporabimo tudi za leplenje bleščic ipd. Je pa zelo pomembno, da pred uporabo zaščitimo okolico, saj se zelo hitro suši, in takega se ne da več odstraniti.

Belemu kartončku sem izrezala različno velike odprtine v obliki kroga na mestih, kjer so na akvarelnem papirju snežinke. Bel papir sem prilepila na embosiran akvarelni papir, vse skupaj pa na osnovo. Dodala sem še napis. V živo se zeleni del lepo svetlika.



Hvala za ogled. :)

 

Voščilnico dodajam: 

- v galerijo Najlepšega para za za mesec junij

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmaschallenge

- k izzivu na Allsorts Challenge
 


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- akvarelni papir (Hobby)

- zelen papir, 160g (UK Craft)

- lepilna miška (Nuvo)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress Resist Spray

- antistatični prah

- akrilna ploščica

- štampiljka iz seta Lovely Christmas JACS10029 (Jeanine's Art)

- bel prah za embosiranje (Ranger)

- Distress ink: old paper, mowed lawn, rustic wilderness

- rezalne šablone:

    * mini prazniki (Najlepši par)

    * krogi 657551 A (Sizzix)



Komentarji

  1. You look like you had fun with this technique and the result is a stunning card. Thanks for taking part at Allsorts challenge.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno voščilnico si izdelala v zeleno beli! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange

    OdgovoriIzbriši
  3. brilliant technique on your card with a stunning result, and fabulous colour. Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.
    Pauline xx

    OdgovoriIzbriši
  4. What a beautiful card Erika, looks great!
    Many greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the dots too! Very artsy! Thanks for joining us at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fabulous card and great technique - which is now on my 'to do' list. Thank you very much for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much. :) <3 It’s fun to do this technique. :)

      Izbriši
  7. Čudovita tehnika in zelo lepa voščilnica, Hvala,ker sodeluješ na 52 cct

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave