IZZIV BELLA BELA

Kot gostja sodelujem tokrat pri izzivu Bella bela, ki poteka v FB skupini Premium Craft Room. Za mesečni izziv je potrebno izdelati voščilnico v belem. Lahko z minimalnimi dodatki druge barve.

Najprej me je malo stisnilo, kaj naj izdelam, nato pa sem kar hitro dobila zamisel, saj sem nekoč že sodelovala v podobnem izzivu. Tam sem beli dodala malo zlate, tokrat pa sem se odločila, da ostanem samo pri beli. In nastali sta celo dve voščilnici. Ena za punčko, druga za fantka. Pri slednji sem si privoščila malo sive barve. Ne zamerite mojemu maskiranju in barvanju. To je zame španska vas. Hihihi


Voščilnica za deklico je tresočka, ropotuljica. Izdelala sem jo tako, da se skozi zvezdice vidi na zadnji del osnove. Zgornji del bodija sem embosirala z embosirno srajčko in belim prahom za embosiranje. Prav tako sem z belim prahom emborisala pentljo, napis in metulja. Vse to se lepo lesketa na svetlobi.


Za fantovsko voščilnico sem bodi izrezala iz osnove za voščilnico Shutter, ki se odpira na sredini. Zgornji del bodija je embosiran z embosirno srajčko. Nanj sem nalepila motiv spečega lenivca na veji, katerega sem odtisnila z nežno sivo barvo. Napis sem embosirala z belim prahom, na metuljčka in zaponki za naramnice pa sem nanesla Glossy Accents.



Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam še:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij

- k izzivu na Sweet Stampers Challenge

- k izzivu na Allsorts Challenge

- k izzivu na Can You Handle The Pressure?


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g

- paus papir

- embosirna srajčka z rožami

- embosirna srajčka Organic Linen 3d (Altenew)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- bel prah za embosiranje (Ranger)

- rezalne šablone:

    * otroški body (Najlepši par)

    * voščila ob rojstvu (Najlepši par)

    * metulj Spring Meadow (Cottage Cutz)

    * čipka do lune (Wayanay Craft Bird)

    * cvet Curved Flower (Dress my Craft)

    * listki vrtnice Rose leaves CP-102 (Craft Passion)

    * zelenje Leaves set 2 CW145 (Craft&You Design)

    * krog Nested Wacky Stitched Circle Set (Cottage Cutz)

    * hojla iz seta zabavni pravokotniki (Mavelu)

    * metuljček oz. mašnica: piščančki (Najlepši par)

- obojestranski lepilni trak Power Tape 6mm

- folija za tresočke

- plošča iz pene

- 3d lepilne blazinice

- beli prašniki 9mm

- antistatični prah

- tekoče lepilo Tacky Glue

- likalnik

- bela foamirana pena

- koničasti brst iz stiropora 9mm

- grelna naprava

- bele perle za tresočko Micro mini pearl beads (Dress my Craft)

- bela osnova za voščilnico Shutter 9,8x21cm

- Distress ink: hickory smoke

- Glossy Accents

- štampiljka Lenko Lenivec (Wayanay Craft Bird)

 


Komentarji

  1. A lovely baby card, thank you for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    OdgovoriIzbriši
  2. So very beautiful cards you have here Erika. They are just gorgeous!
    Have a lovely day today.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. White is so difficult, but both of these are stunning! A very sweet stamped image on the baby boy card, and details are perfection on both. Thank you so much for joining the stamped image challenge at Allsorts.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautifully done. Thanks for taking part at Allsorts challenge.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a stunning card, love how you used all white and added the texture for so much interest. Thank you for joining us at Can You Handle the Pressure!

    OdgovoriIzbriši
  6. OH WOW! These are awesome! Nicely done! Thanks so much for playing in our challenge at Can You Handle The Pressure … we appreciate your support and hope to see you again next challenge!
    Darlene
    CAN YOU HANDLE THE PRESSURE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdgovoriIzbriši
  7. Adorable card. Thank you for sharing at Allsorts.

    OdgovoriIzbriši
  8. Eine tolle Karte!! Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.

    Heike

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave