IZZIV S SKICO NA 52CCT

Takole me je navdahnila skica izziva tega tedna na 52CCT. Še bolj pa me je navdahnila Majdina voščilnica, ki mi je takoj padla v oči. Kraaasnaaa je. <3

Izdelala sem tri različne voščilnice, ki so bolj ali manj ustrezne postavitvi na skici. 


Prva je preprosta. Mogoče kar malo dolgočasna. hahaha 

Viseče okraske, katere sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami, sem na določenih mestih pobarvala s pisalom z bleščicami in nanje nanesla še Glossy Accents.


Za drugo lahko rečem, da verjetno še najbolj ustreza skici. In je precej podobna Majdini voščilnici. :)

Srnico sem posenčila z rjavo barvo. Nosek in šal sem izrezala iz belega papirja s teksturo, ter ju pobarvala s pisalom z bleščicami.



Tretja pa je nastala iz ostankov, in je tudi delno podobna Majdini voščilnici. :) 

Zamislila sem si mamo in sina, ob novoletnem drevescu, ki gledata v zasneženo praznično nebo. To naj bi bili trije "viseči" elementi. Glede na skico, sem postavitev voščilnice obrnila na glavo.

Zasneženo nebo sem naredila s pomočjo plastične šablone in blazinice za embosiranje. Na nastali vzorec sem nanesla bel prah za embosiranje in segrela. 

Izrezek drevesca sem posenčila z belo. Pisalo z bleščicami sem uporabila na zvezdi in maminem šalu. Medveda in voščilo so prilepljeni s 3d lepilnimi blazinicami.



Hvala za ogled. :)

Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge

- k izzivu na Christmas Craft Creations 


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g

- kraft papir

- papir iz izrezki iz seta Cozy Winter (P13)

- ostanki papirja

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- plastična šablona sneg (Najlepši par)

- Zig markerji - Portrait Colors 1 (Kuretake)

- antistatični prah

- blazinica za embosiranje VersaMark

- bel prah za emobsiranje (Ranger)

- Distress ink: ground espresso, picket fence

-  črn marker

- grelna naprava

- 3d teksturna srajčka Crackle 664171 (Sizzix)

- Glossy Accents

- rezalne šablone:

    * Forest Trees (Marianne Design)

    * Polar Bears w/ Birch Trees (Cottage Cutz)

    * valoviti kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * mini prazniki (Najlepši par)

    * zvezdnato nebo (Najlepši par)

    * srnica (Najlepši par)

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * Nested Wacky Stitched Circle set (Cottage Cutz)

Komentarji

  1. u kako zelo si bila ustvarjalna, hvala, ker sodeluješ na izzivih 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Erika. You have some beautiful cards here, all 3 of them! Very nicely done. 🙂
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita praznična voščilnica :-)) Lepo si se lotila skice!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. 3 Fabulous cards! I love how you used our sketch at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši
  5. lepo si ustvarjala po sklici! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange.

    OdgovoriIzbriši
  6. Your little deer playing in the trees and snow is so sweet! Thank you for sharing it with us at Christmas Craft Creations!

    OdgovoriIzbriši
  7. These are so pretty. Very CAS and quite striking. Thanks for joining us at Christmas Craft Creations and hope to see you again soon.
    Tammy DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave