VOŠČILNICA ZA SVETI KRST

Predstavljam vam letošnjo prvo voščilnico za sveti krst deklice.

Tokrat sem si želela uporabiti papir z bleščicami. Spotoma sem ugotovila še, da osrednjemu motivu lepo pristaja izrezek iz lepenke, ki sem ga imela na zalogi. In počasi sem sestavila voščilnico v celoto. 

Nekaj detajlov sem dodala tudi v notranjost voščilnice. Nazadnje pa sem izdelala in prilepila še cvet iz foamirane pene in nekaj izrezanega zelenja.



Škatlico sem hotela obdržati bolj preprosto, zato sem nanjo nalepila le papir z bleščicami, ki lepo uokviri voščilnico v notranjosti.


Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir z bleščicami Rose Gold

- roza papir iz seta Primavera (Scrap Boys)

- rjavkast papir iz seta Melody 2 (LemonCraft)

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft)

- izrezki zelenja iz seta Sincerity (LemonCraft)

- izrezek čipke iz lepenke (LaseroweLove)

- bela foamirana pena

- likalnik

- stiroporast okrogel brstič

- pištola za leplenje

- Distress ink: picked raspberry

- Distress Collage Medium matte

- bele bleščice Micro Sparkling Dust (Dress my Craft)

- pisalo z bleščicami

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak Power Tape, 6mm

- štampiljka sveti zakramenti (Mavelu)

- črna blazinica VersaFine

- rezalne šablone:

    * Flowers #11 anemones, CP-95 (Craft Passion)

    * kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * čipka CP-67 (Craft Passion)

    




Komentarji

  1. Whát a GORGIOUS creation Erika! This is soooo beautiful! You also used very fine colours, it looks GREAT! And how nice that you came to visit my blog. A very warm welcome to you.
    Have a nice day today.
    Love, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave