ZLATA POROKA

Soseda praznujeta 50 let poroke. Za to priložnost sem si zamislila voščilnico nevpadljivih barv z rdečim cvetjem.


Za cvetje sem uporabila komplet rezalnih šablon makov, katerih izrezke sem akvarelno pobarvala.

Za ozadje sem izbrala videz lesa. Podložila sem ga s črnim papirjem. Dodala sem še papirnato čipko in nato plastila ovale iz istega kompleta. Vmes sem dodala še nekaj plasti papirja za dimenzijo. Nazadnje sem prilepila še embosiran napis čestitke in izrezek 50.

V notranjosti sem dodala voščilo in pripravila prostor za podpise. Dodal sem nekaj dekoracije.


Izdelala sem tudi pripadajočo škatlico za voščilnico. 

In naj se slavje začne. Pa še na mnoga zdrava leta sosedoma! 


Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij

- k izzivu Pravokotnik pri Veseli hiški

- k izzivu na Allsorts Challenge



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Wood Patterns (Lemon Craft)

- zlat papir z bleščicami

- črn papir, 225g 

- akvarelni papir, 200g (Florence)

- antistatični prah

- štampiljke in rez. šablone kupon za srečo (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine

- prozoren prah za embosiranje (Knorr Prandell)

- Scor-Tape, 3mm

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Glossy Accents

- Distress ink: festive berries, mowed lawn

- orodje za oblikovanje cvetov (Sizzix)

- rezalne šablone:

    * maki (Najlepši par)

    * čipkasti ovali LR0670 (Marianne Design)

    * čipka Fancy Floral Lace Border (Cottage Cutz)

    * ovali Crea-Nest-Lies XXL, št. 82

Komentarji

  1. Stunning card and box to protect the gorgeous flowers you created! The watercoloring on the dies is brilliant. Thank you for joining the summer flowers challenge at Allsorts this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. How wonderful this looks Erika! So beautifully done. This is really gorgeous and also a very beautiful box! I am speechless...
    Have a nice day today.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a beautiful creation with these gorgeous die cut flowers and wonderful details inside and out. Thank you so much for joining our "summer flowers" theme at Allsorts challenge this week!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau Erika, koliko elegance in miline je v tem kompletu. Tako zelo mi je všeč. Hvala, da si svojo mojstrovino postavila na ogled tudi v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Vaaaaaau. Eleganca na višku. Fantastična, dodatek črne, jo popelje v višave. Res krasna voščilnica. Kombinacija barv je čista milina. Lepo si okrasila tudi notranjost. In škatlica....razred zase. Sedi 5.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za lepe besede. <3 Me veseli, da vam je všeč. :)

      Izbriši
  6. Čudovito, elegantno. Hvala, ker si jo pokazala tudi v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Erika tvojji izdelki jemljejo sapo. Tako je tudi ta. Ko ga pogledaš je vse tam kot mora biti. Zelo svečano in ravno prava kombinacija barv. Zelo lepo. Hvala, da si s tem prekrasnim izdelkom okrasila galerijo naše Vesele hiške. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je Erika, z njo si tako lepo okrasila Veselo hiško.
    Hvala spet in spet za tvoje obiske!
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave