AKVARELNO ZA IZZIV NA 52CCT

Ta voščilnica je en velik eksperiment. :) Večinoma imam v glavi vsaj neko predstavo, kaj hočem doseči. Tu pa sem se čisto prepustila, in poskusila, kar mi je najprej padlo na pamet. Voščilnico sem delala v stilu: "da vidimo, kaj se zgodi, če naredim to, in potem še to". :)

Najprej sem s črno odtisnila štampiljko aranžmaja na akvarelni papir. Nato sem s prahci pobarvala ozadje (izbrala sem vijolično in rumeno barvo). Ker mi je bila štampiljka premalo izrazita, sem jo embosirala z blazinico za embosiranje in prozornim prahom. Ker sva s hčerko ustvarjali skupaj za mizo, sem pozabila, da sem hotela embosirati s črno blazinico in prozornim prahom, da bi bila štampiljka še bolj opazna. No, vseeno se je kar dobro izšlo. :)

Hotela sem dodati še malo barve, zato sem z drugo barvo pobarvala še en akvarelni papir, odtisnila štampiljko in izrezala samo cvetova. Oblikovala sem ju s pripomočki za oblikovanje. 

Ozadje sem še poškropila z belim Gessom in vijoličnim prahom. Ko se je posušilo, sem ga obrezala, z luknjačem naredila okrasni rob, in prilepila na črn papir, tega pa na osnovo voščilnice. Potem sem prilepila oblikovana cvetova, na katera sem nanesla zlate Nuvo kapljice.


Zdelo se mi je, da nekaj še manjka, zato sem iz ostankov belega papirja izrezala še par smrekovih vejic in jih zalepila pod cvetove. Nazadnje pa sem dodala še voščili, katera sem prav tako izrezala iz ostankov belega papirja.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Watercolour na 52CCT

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge

- k izzivu na Crafty Gals Corner Challenges

- k izzivu na Pixies Snippets Playground: iz ostankov belega papirja sem izrezala smrekove vejice in voščili

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu na Sweet Stampers Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- črn papir, 225g (UL Craft)

- akvarelni papir, 200g (Hobby)

- štampiljka aranžmaja MM11649 (Marianne Design)

- prahci Magical: andrea's azalea, lara's wild malve, martina's marigold

- črna blazinica VersaFine

- blazinica za embosiranje VersaMark

- antistatični prah

- prozoren prah za embosiranje (Knorr Prandell)

- robni luknjač

- rezalne šablone:

    * Lantern With Pine Boughs (Cottage Cutz)

    * mini prazniki (Najlepši par)

- obojestranski lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- bel Gesso (Ranger)

- zlate Nuvo kapljice, Bright Gold

 

Komentarji

  1. What a beautiful card you made again Erika, very nice composition and beautiful colours you used. It has become a fine result.
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. What a stunning card! It's absolutely gorgeous! Can you please say what snippets you used for this lovely creation - i can't find any mention in your blog post. x

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. :) I added this information to the description later.

      Izbriši
  3. Živjo Erika

    Hvala, ker ste se prišli igrat na igrišče Snippets Playground s to čudovito praznično karto božične zvezde.

    Prosimo, navedite, kateri deli vaše kartice so izrezki (to je eno od naših pravil). xxx

    OdgovoriIzbriši
  4. Eine wunderschöne Karte. Super gemacht. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    Heike

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno voščilnico si izdelala v akvarelni tehniki! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange.

    OdgovoriIzbriši
  6. Your creation is just lovely!

    Thanks for joining us at Crafty Gals Corner.

    ~Tonya DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave