BOŽIČNO CVETJE

Na 52CCT poteka izziv z božičnim cvetjem. Ravno pred kratkim sem si kupila štampiljko božičnega aranžmaja, z namenom, da se preizkusim v barvanju motivov.

Čisto po moje, sem se najprej lotila voščilnice, kjer ni bilo nobenega barvanja. 😆😆😆 Za ozadje sem zrezala ostanke papirja v rdeči in zeleni barvi na poljubno široke trakove in jih prilepila na kartonček za ozadje.

Med izrezovanjem embosiranega aranžmaja, ter predvsem rezanjem med vsemi temi vejicami in iglicami, sem se jezila, zakaj se nisem raje odločila za barvanje. 😆 Tako da sem se kasneje lotila tudi barvanja.


Malo sem pobrskala po internetu, kako naj bi izgledala pobarvana štampiljka. Našla sem dve različni kombinaciji in jima poskušala slediti.

Okrog zadnjega aranžmaja sem pustila nekaj več prostora, katerega sem popestrila tako, da sem ob robovih dodala nežen vzorec s pomočjo plastične šablone. Nekatere dele sem posenčila s pomočjo aplikatorja in blazinice. Na koncu pa sem naredila nekaj kapljic s pomočjo čopiča Distress Splatter Brush.


Hvala za ogled. :) Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu na Sweet Stampers Challenge

- k izzivu na Allsorts Challenge

- k izzivu na Crafty Gals Corner Challenges

- k izzivu na Creatalicious Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- ostanki barvnih papirjev

- rdeč papir s teksturo

- akvarelni papir Florence, 200g 

- antistatični prah

- blazinica za embosiranje VersaMark

- štampiljka božičnega aranžmaja MM1649 (Marianne Design)

- droben zlat prah za embosiranje (Ranger)

- grelna naprava

- črna blazinica VersaFine

- Distress ink: festive berries, scattered straw, mowed lawn, rustic wilderness, black soot

- Distress oxide: antique linen

- štampiljka napisa (Ustvarjalni dotik)

- plastična šablona Knitting MS045 (Ciao Bella Papercrafting)

- Distress Splatter Brush

Komentarji

  1. Lepe so, vse tri! In barvanje ti super gre!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely cards and beautifully painted. Thank you for joining the Christmas in July challenge at Allsorts.

    OdgovoriIzbriši
  3. A beautiful selection of festive cards, thanks for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful collection of Christmas cards - I lvoe the different looks with the same image. Thanks so much for joining in with my "Christmas In July" theme this week at Allsorts.
    Pauline xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne voščilnice si izdelala ! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  6. splendide bouquet Erica, comment choisir le plus joli?! merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako so krasne!
    Hvala, ker sodeluješ Erika, se že veselim tvojih prihodnjih obiskov na blogu 52 CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. A really lovely and sweet card with lovely colours and image. ! Thank you for your time to play with us at Creatalicious Challenges.Hugs Neva

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful cards. Love the layout, colors and images. Thanks for sharing over at Crafty Gals Corner.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ein wundervolles Werk ist dir da gelungen. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.

    LG Dreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave