KUVERTA ZA DARILNI BON

Tole kuverto za darilni bon sem naredila že pred časom, vendar sem jo šele sedaj predala naprej.

Kuverta je tudi tokrat sestavljena iz treh delov. Za osnovo sem uporabila bel 300g papir, katerega sem oblepila s papirjem z vzorcem lesa. Dodala sem obrobe, ki sem jih naredila kar z rezalno šablono amerikanke, ter vijoličen cvet na čipkastem krogu.


V notranjosti sem na sredini pripravila prostor za darilni bon. Ker je bil bon precej velik, sem tokrat, namesto žepka, naredila 2 obročka, ki sta držala bon v kuverti. Obročka sta z namenom različnih širin: da ni vsebina bona takoj razkrita v celoti.

Preostala dva dela sem oblepila z istim vzorčnim papirjem kot zunanjost. En tretjinski del sem namenila prostoru za voščilo.




Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu na Happy Little Stampers

- k izzivu na Cute As A Button Challenge

- k izzivu na Craftyhazelnut's Patterned Paper

- k izzivu na Crafting Happiness Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Wood Patterns (LemonCraft)

- akvarelni papir

- štampiljka in rezalna šablona Spring Daisy (Altenew)

- Distress ink: seedless preserves, mustard seed

- Distress oxide: vintage photo

- črna blazinica VersaFine

- štampiljke iz seta vse najboljše zate (Mavelu)

- rezalne šablone:

    * amerikanka 2 (Najlepši par)

    * Nested Wacky Stitched Circle Set (Cottage Cutz)

    * čipka LR0430 (Marianne Design)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave