ŠABLONA ZA OZADJA

Že nekaj časa sem si želela rezalno šablono za izdelavo ozadja, ki ne izreže koščkov, naredi pa vseeno vzorec v papir. Take veliko uporablja Jennifer McGuire. Seveda sem imela ogledanih nekaj šablon, vendar jih nihče pri nas ni imel v svoji trgovini. Ko pa sem videla, da Maja iz PremiumCraft-a pobira naročila določenih znamk, so se mi zasvetile oči. In tako je prišla, za poskušnjo, ena v moj ustvarjalni kotiček. Nastala je sledeča voščilnica, ki je izdelana po navdihu Jennifer.

Vzorec sem z novo šablono naredila direktno na osnovo. Z druge strani pa sem prilepila, na zadnji del osnove, že v naprej pripravljen, aranžma, narejen s pomočjo plastične šablone in Distress inkov. Dodala sem samo še napis zate.


Ker Maja naročilom vedno doda kakšen kartonček ali dva z motivi za izrezovanje (in še kaj) 💕, sem naredila še eno voščilnico iz njih.

Iz enega kartončka sem izrezala kolaček, ga po določenih delih pobarvala s pisalom z bleščicami, na jagodo pa sem nanesla tudi Glossy Accents. Kartonček s pikicami sem podložila z vijoličnim papirjem. Nato sem dodala napis vse najboljše, nazadnje pa še kolaček, podložen s 3d lepilnimi blazinicami.



Hvala za ogled. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Crafty Gals Corner Challenges

- k izzivu na Through The Craft Room Door

- k izzivu na Cute As A Button Challenge

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog

- k izzivu na Crafting Happiness Challenges

- k izzivu na Crafty Catz Weekly Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir

- vijoličen papir

- rezalna šablona Stitched Vines Card Front Die (Concord&9th)

- maskirni trak

- plastična šablona Sweet Spring Stencil (Altenew)

- Distress čopiči za senčenje

- Distress ink: kitsch flamingo, tumbled glass, prize ribbon, mowed lawn, rustic wilderness

- štampiljka in rezalna šablona kupon za srečo (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- Glossy Accents

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

Komentarji

  1. Zelo mi je všeč tvoja nova rezalna šablona za ozadje, tako lepo poudari cvetlični aranžma! Tudi kolaček si imenitno poudarila z ozadjem - eno samo veselje prinašata tvoji radostni voščilnici, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe voščilnici sta čudoviti. Prepričana sem, da boš to ozadje še mnogo krat uporabila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful card, love it. Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

    OdgovoriIzbriši
  4. What a FABulous design! GOrgeous colours too.
    Thank you so much for joining us this week at Crafty Catz.
    GDT Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely card thank you for sharing at TTCRD.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ DT Judy

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave