BODI Z ANGELČKOM

Pred časom so mi na mizi ostajali nekateri izrezki. Na hitro sem zložila par stvari skupaj, in se mi je dopadlo. Počasi sem razvila zamisel do konca.

Najprej sem okrasila bodi: mu dodala prave in papirnate čipke. Potem sem se lotila priprave osnove in ozadja. Na ozadje sem prilepila bodi, nanj pa okroglo čipko z angelčkom. Največ dela sem imela s cvetom, saj sem rabila nekaj poskusov, da sem ujela želeni odtenek cveta. Čisto na koncu sem dodala, za piko na i, še beli Nuvo kapljici.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu na Creative Inspirations

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Through The Craft Room Door

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends

- k izzivu na Happy Little Stampers

- k izzivu na Cute As A Button Challenge

- k izzivu na Creative Fingers Challengeblog

- k izzivu na Craftyhazelnut's Patterned Paper


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UL Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- akvarelni papir Florence, 200g

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- papir za ozadje iz seta Elegance (LemonCraft)

- izrezki zelenja iz seta Sincerity (LemonCraft)

- izrezek angela iz seta Sentimental (LemonCraft)

- Distress ink: kitsch flamingo, saltwater taffy

- rezalne šablone:

    * otroški body (Najlepši par)

    * mak (Najlepši par)

    * CW104 (Craft&You Design)

- robni luknjač 3v1, 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- orodje za oblikovanje rož Sizzix

- tekoče lepilo Tacky Glue

- čipka iz blaga

    


Komentarji

  1. You made a gorgeous card again Erika, very beautifully done! You even used little buttons on it! 🙂
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, this is absolutely stunning. I love all of the details you added to the card. Thank you for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry, and we hope to see you again.

    Donna from Creative Pixie Designs
    Lil Patch of Crafty Friends Design Team

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Cute As A Button.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave