ŠTAMPILJKA ZA OZADJA 1

Kupila sem si večjo štampiljko s cvetovi za ozadja. Za test sem z zlato embosirala na dva akvarelna lista. Kljub temu, da je bil akvarelni papir s teksturo, in se nisem zelo trudila biti natančna, se je lepo odtisnila. 

Nato pa sva s hčerko, za zabavo, barvali z navadnimi vodenimi barvami.

Levi papir je hčerkin, desni je moj.

Ko se je posušilo, sem obrisala odvečno barvo in se odločila papir uporabiti. Svoj papir sem obrezala na ustrezno velikost, glede na velikost voščilnice. Vmesni prostor med cvetovi sem pobarvala s črnim markerjem. Iz dobljenega ozadja sem izdelala sožalnico.

Slučajno sem imela na mizi osnovo za voščilnico, ki je bila popackana na dveh mestih. Pobarvano ozadje sem razdelila na dva dela in z njima pokrila packi, vmes pa sem s črkami odtisnila napis iskreno sožalje. 


Hvala za ogled in komentarje. :)

Voščilnico dodajam:

- k izzivu na Sweet Stampers Challenge

- k izzivu na Allsorts Challenge

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir, 200g (Hobby)

- štampiljka Background Stamp Sketched Bouquet (Ranger)

- antistatični prah

- droben zlat prah za embosiranje (Ranger)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- črn marker

- štampiljke črke in številke (Mavelu)

Komentarji

  1. Uau, krasna je! Super si uporabila odtis

    OdgovoriIzbriši
  2. A beautiful design and card, thanks for sharing at Allsorts this week.
    Lorraine

    OdgovoriIzbriši
  3. This is another beautiful card you have here Erika, very fine work! Looks really great!
    Have a nice day today.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card and lovely printing technique. Thanks so much for joining us at this fortnight's Allsorts challenge.
    Pauline xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave