SVETILNIK

Od zadnjega poletnega projekta mi je ostal še en košček modro pobarvanega yupo papirja, katerega nisem želela zavreči. Odločila sem se, da iz njega nekaj naredim. Uporabila sem ga za morje, valove na sledeči voščilnici.

Na akvarelni papir sem nanesla dva odtenka modre barve, za nebo, in ga izrezala v poljubni velikosti. Pripravila sem si tudi nekaj izrezkov z morskimi motivi.

Na osnovo sem najprej nalepila papir v sivo-modri barvi. Odločila sem se, da bom naredila malo drugačno postavitev, zato sem moder papir, za nebo, postavila izven središča. Ob rob le-tega sem prilepila različne motive, nekatere s 3d lepilnim trakom in 3d blazinicami. Na koncu sem dodala še manjši napis, katerega sem odtisnila s štampiljko na ostanek belega papirja, in izrezala s šablono. Po robovih sem ga malo posenčila s sivo barvo.



In mimogrede ... Medtem ko spremljate v naprej pripravljene objave, sem povila svojega drugorojenca. :) 💕 
Torej na seznamu je še nekaj objav, potem pa bo verjetno blog nekaj časa sameval, ali pa bodo objave zelo redke, saj je zdaj vsa pozornost usmerjena v novega družinskega člana in privajanju novemu ritmu. 
Najlepša hvala vsem, ki ste me spremljali in komentirali moje objave. Vse dobro vam želim in vas lepo pozdravljam. 😘😘😘

Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Crafty Gals Corner Challenges

- k izzivu na Aud Sentiments Challenge Blog

- k izzivu na 613 Avenue Create


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- ostanki pobarvanega yupo papirja

- izrezki iz pole Sea Breeze (Fabrika Decoru)

- sivo-moder papir Sweet Sky (Mavelu)

- akvarelni papir (Hobby)

- 3d lepilni trak

- 3d lepilne blazinice

- štampiljka iz seta Vse najboljše zate (Mavelu)

- rezalne šablone:

    * Kupon za srečo (Najlepši par)

    * pravokotniki Crea-Nest-Lies XXL, št.24

    * Čez hribe in doline (Najlepši par) 

- Distress ink: tumbled glass, prize ribbon, hickory smoke

- črna blazinica VersaFine

- tekoče lepilo Tacky Glue

- lepilo Scotch Gel


Komentarji

  1. Ooo čestitke za naraščaj! Meni je bilo obdobje porodniške vedno zelo lepo, tudi zaradi ustvarjanja... Voščilnica je pa tudi lepa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lepa. :) <3 V času nosečnosti sem veliko ustvarjala. Kako bo naprej, bomo pa še videli. :)

      Izbriši
  2. What a big surprise Erika! This is big news, how lovely indeed! 😍Hope everything will go and be allright!! You have made a very beautiful card also...
    Wishing you all the best you can get! 🙏
    Have a beautiful day today.
    Greetings Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card!!! Love the lighthouse scene you've created. Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Your card is awesome! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create! Congratulations on the new addition to your family!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card Thank you for sharing your creation with us over at 613 Avenue Create and we would love to see you in our future challenges
    Elaine DT

    AAA Birthday DT
    Mix it UP DT
    613 Avenue Create DT
    Love to Craft DT
    Love to Scrap DT
    Peace on Earth DT
    Merry Little Christmas DT

    OdgovoriIzbriši
  6. First, congratulations on the new family member. You are very blessed. I love this card. We are 65miles away from the coast and we have many light houses. Thank you for sharing over at Crafty Gals Corner Challenge. Best of luck, DT~Jana Forrest

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave