ABRAHAM

Prijatelj praznuje 50 let, in njegova žena me je prosila, če naredim voščilnico. Tudi tokrat sem se odločila, da uporabim papir v modrih barvah in tistega z vzorcem lesa.


Ko sem se odločila, katere papirje z vzorcem iz seta Gentlemen bom uporabila, sem si zamislila postavitev. Papir z vzorcem lesa je pristal na osnovi voščilnice, nanj pa sem prilepila, z več sloji podložen, moder papir z vzorcem blaga. Pripravila sem si še okrogel izrez v svetlejših barvah, kateremu sem nalepila belo obrobo. Pripravljen krog sem prilepila s 3d lepilnimi  blazinicami. Izrezala in prilepila sem še cvetje in napis vse najboljše. Napis je podložen z istim izrezom v beli barvi, tako sem napis malo ojačala in ga tudi vizualno poudarila. Na cvetju sem uporabila pisalo z bleščicami.


V notranjosti sem na osnovo nalepila moder papir z vzorcem blaga, nanj pa bel kartonček, na katerega bodo njegovi domači napisali voščilo. Ker je slavljenec sladkosned, se je spodobilo, da vsaj v notranjost prilepim nekaj sladkega. 😁



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Through The Craft Room Door

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends

- k izzivu na Let's Craft and Create

- k izzivu na Craftyhazelnut's Patterned Paper


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Gentlemen (LemonCraft)

- papir in izrezki iz seta Ladies and Gentlemen (LemonCraft)

- izrezek torte iz papirja za izrez Something Sweet cutouts 02 (LemonCraft)

- rezalne šablone:

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

    * Voščila na vrvici (Najlepši par)

    * Kvadrati s šivi (Najlepši par)

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue


Komentarji

  1. What a gorgeous card for 'the Abraham!' I love the colours you used and the beautiful flower. Also the inside of the card you have made very special. Beautifyl paper too!
    Have a nice day today.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
    My Bl og As I do Rodos

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila. Hvala ker sodeluješ pri Let's Craft and Create izzivu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave