50 LET POROKE

Tako majhna vas, pa toliko praznovanj. 😀 V tem letu že drugi par praznuje zlato poroko.

Takoj sem vedela, da bom delala voščilnico v rjavih tonih, ker je slavljenec lovec in mizar, ter da bom na voščilnici uporabila rezalne šablone maka, saj je slavljenka ljubiteljica narave in rož.

Na zalogi sem imela dva srčka iz lepenke. Med papirji sem poiskala papir z vzorcem lesa, ki je barvno ustrezal srčkoma.

Na osnovo sem najprej nalepila kraf papir, nanj pa papir z vzorcem lesa. Srčkoma sem z zadnje strani nalepila paus papir. Nato sem jima določila legi in ju prilepila na osnovo. Pod desnega sem dodala tudi 3d lepilne blazinice, da je srce malo privzdignjeno.

Pobarvala in sestavila sem izreze cvetov maka, ter izrezala liste iz barvnega papirja. Poljubno sem naredila cvetlični aranžma ob srcih. Nazadnje sem prilepila še napis iz lepenke.

V notranjosti sem prav tako najprej na obe strani nalepila kraft papir. Na eni strani je natisnjeno besedilo, na katerega sem nalepila še simbolično sliko dveh rok s prstani. Na drugi strani pa sem pustila prostor za osebno voščilo, katerega sem dekorirala tako, da sem v bel papir najprej izrezala srce. Papir sem prilepila na kraft papir. Nato sem dodala še cvet z listi.

Izdelala sem tudi ujemajočo se škatlico za voščilnico. Spodnji del škatlice je iz kraft papirja. Na zgornji beli pokrov sem, predno sem ga sestavila, izrezala srce na mestu, kjer se v notranjost vidi besedo čestitke. Pokrov sem sestavila, nato pa za popestritev nanj dodala trak iz kraft papirja, v katerega sem prav tako izrezala srce in ga prilepila tako, da se je ujemal s spodnjim izrezom. Na koncu sem dodala še cvet in liste.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Through The Craft Room Door

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends

- k izzivu na Happy Little Stampers

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog

- k izzivu na Craftyhazelnut's Patterned Paper

- k izzivu na 613 Avenue Create

- k izzivu na The Corrosive Challenge Blog

- k izzivu na The Flower Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- papir iz seta Wood Patterns 02 (LemonCraft)

- papir iz seta Leaves 05 (LemonCraft)

- izrezek iz seta Sentimental (LemonCraft)

- paus papir

- izrezek čestitke iz lepenke (Wayanay Craft Bird)

- izrezka src iz lepenke (Twoja tekturka)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * Mak (Najlepši par)

    * Amerikanka (Najlepši par)

- pištola za vroče leplenje

- Distress ink: worn lipstick

    

Komentarji

  1. What a wonderful creation you made Erika, this is soooo beautifully done! 👏 A very nice present for this couple...
    Have a nice day today.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much. <3 <3 <3 Have a nice day you too. :)

      Izbriši
  2. This is stunning Krika and thanks for sharing with us at 613 Avenue Create hugs Sue x

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello, Erika! Thanks for sharing your gorgeous anniversary card with The Flower Challenge! I adore those beautiful hearts and the wood-grain paper was truly a perfect choice that allows your bright peonies to shine!
    =]

    OdgovoriIzbriši
  4. Aww.. I am awe struck with the beauty of your card.. I really cant put it in words.. its so beautifull.
    Thank you for joining us at HLS die challenge.. take care, keep crafting..
    Swapna

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave