INTERAKTIVNA ROZIKA

Pri izdelavi prejšnje voščilnice za Europo Donno sem motiv snežinke na roza kartončku najprej izrezala na napačnem mestu. 🙈 Hitro sem ugotovila, da najbolje, da kar takoj iz njega naredim še eno voščilnico, sicer bi verjetno obležal nekje pozabljen in nikoli uporabljen.

Z izrezanim kartončkom sem si pomagala določiti mesto odprtine na osnovi in tam odtisnila misel. Nato sem nalepila roza kartonček, izrezan obris snežinke in stran dekorirala z zelenjem in božično zvezdo. Na sredino zvezde sem z Multi Medium matte nalepila nekaj zlatih perlic za popestritev.

Ker sem hotela, da bi bila tudi ta voščilnica interaktivna, sem šla na lov za idejo, ki bi jo lahko uporabila v notranjosti. Naletela sem na filmček za pop up mehanizem, katerega se nisem še nikoli lotila. Ko je bil mehanizem izdelan, sem ugotovila, da sploh nisem razmislila, kako bom dekorirala notranjost. 🙈 Imela sem pripravljene motive, ki sem jih prvotno nameravala uporabiti na prvi strani prejšnje voščilnice tresočke, vendar mi tam ni bilo všeč. Po prespani noči sem le stuhtala, kako naj bi izgledala notranjost.

Da hočem imeti snežinko, ki se poveže z zunanjostjo sem vedela že prej. Na mehanizem, ki se premika, pa sem nalepila iz črnega in roza papirja izrezano voščilo, poleg nalepila deklico medenjak/ingverjevček, zadaj pa nekaj zelenja in božično zvezdo. 

Naknadno sem zalepila še ostale papirje na spodnjem delu notranjosti. Na zadnji strani pa sem pripravila prostor za osebno voščilo.


Tako, pa je nastala še ena voščilnica za Craft-alnico in Europo Donno. 😀 Takole pa izgleda interaktivni del. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober

- k izzivu na 52 Christmas Card Throwdown

- k izzivu na ABC Christmas Challenge (Unusual Christmas Colours)

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge

- k izzivu na Craftyhazelnut's Christmas Challenge

- k izzivu na Crafter's Cafe Blog Challenge



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- roza papir in izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- izrezek medenjaka/ingverjevčka iz seta Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- zlate perle (Hobby)

- štampiljka Snežna krogla (Wayanay Craft Bird)

- črna blazinica VersaFine

- obojestranski lepilni trak

- tekoče lepilo Bastelkleber (Rayher)

- lepilo Multi Medium matte

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone

    * za ozadje Stitched Snowflake Blackdrop (Lawn Fawn)

    * Velika snežinka (Najlepši par)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

    * Valoviti pravokotniki (Najlepši par)

    * pravokotniki Crea-Nest-Lies XXL, št. 24

- plošča za utore





Komentarji

  1. Čudovita voščilnica. Hvala, da si dobrodelna z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. What a stunning card this is Erika, just gorgeous! Very beautifully done. 🙂
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kako je čudovita Erika, hvala, ker si jo razstavila v galeriji 52 CCT.
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Erika, čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous card. Thanks for joining us as The Crafter's Café this month and showing us some Pink for Breast Cancer Awareness month.

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card! Thanks so much for joining us at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno voščilnico si sestavila! Hvala za sodelovanje pri 52CCT izzivu

    OdgovoriIzbriši
  8. The soft pink is so great! Thank you so much for joining us at ABC Christmas challenge

    OdgovoriIzbriši
  9. What a pretty, festive card and I love the unusual colours. The pop up is a fantastic surprise.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave