SKICA NA 52CCT

Voščilnico sem naredila po skici za izziv na 52cct. Osrednji motiv sem si zamislila kot "skupino" okraskov za smrečico. 

Kot se za božično-novoletne praznike spodobi, sem uporabila nekaj svetlečega: papir s sijajem in z bleščicami, zato sem imela tudi nekaj težav pri fotografiranju, saj sem se hitro znašla v odsevu.




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge

- k izzivu na Craftyhazelnut's Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- paus papir

- papir iz seta Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- rdeč sijoč papir

- zlat sijoč papir

- zlat papir z bleščicami

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * bunkica

    * Velika snežinka (Najlepši par)

    * pentlja iz seta Božično zelenje 2 (Najlepši par)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)


Komentarji

  1. Thanks for sharing your lovely Christmas crafting for my CHNC challenge 614 - hope to see you again soon. xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Erika, všeč mi je tvoja svetleča praznična voščilnica, krasno si poustvarila skico :)
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Very beautiful card Erika, nice sketch also. It's a nice Christmas card.
    Have a good weekend.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica po naši skici. Hvala ti za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. What a stunning card! Love all the sparkle and shine! Thanks for sharing it with us at The Holly and Ivy Christmas Challenge! Hope you'll join us again soon,
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave