TRAKTOR

Za posebne okrogle obletnice in druge posebne priložnosti rada naredim malo drugačne voščilnice. Še najraje uporabim motive, ki so značilni za slavljenca. Tokrat sem na voščilnici za slavljenčev 50. rojstni dan uporabila sliko njegovega traktorja.

Najprej sem njegove domače prosila za kakšno fotografijo njegovega traktorja. Traktor sem izrezala iz prejete fotografije. Nato sem izbrala vzorčni papir v barvah, ki so se ujemale z izrezkom. Izbrala sem rjave in zelene odtenke, ker so tudi največ zastopani v naravi in pri kmetovanju (njive, travniki itd.).

Osnovo sem naredila sama, iz kraft papirja. Nanj sem najprej prilepila bel papir, nato pa za rob manjši rjav papir z vzorcem, ki me malo spominja na odtise gum.

Na sredino sem nalepila manjši kos belega papirja, kateremu sem s kotnim luknjačem priščipnila kote. Nanj sem nalepila drug, malo manjši, vzorčni papir s pikami v zelenih tonih, kateremu sem prav tako priščipnila kote ter ga nato posenčila po robovih z rjavo barvo.

Sedaj je prišel na vrsto izrezani traktor. Da je bil bolj kompakten, sem zadaj prilepila kartonček. Izrezek traktorja sem na voščilnico pritrdila s tresavčkom (wobble). Tresavček je nekakšna vzmet, ki poskrbi, da se prilepljeni element trese, premika, ziblje.

Nato sem dodala še izrezke vse najboljše in številki 5 ter 0 iz ujemajočega rjavega papirja. Pod vsak izrezek sem za trdnost in dimenzijo podložila enak izrez v beli barvi.

Iz strani se vidi tresavček (wobble).

V notranjosti sem na levi strani naredila žepek za denar, na katerega sem nalepila izrezek napisa z najlepšimi željami. Na desni pa je prostor za osebno voščilo, kamor sem nalepila steklenico in kozarec z žaganjem, da simbolično nazdravimo slavljencu ob okroglem jubileju.

Naredila sem tudi ujemajočo se škatlico za voščilnico. Iz ostanka rjavega papirja sem pripravila poljubno širok trak v dolžini pripravljene škatlice. Iz kraft papirja sem izrezala čipkast krog, nanj pa sem nalepila števili 5 in 0 iz ostankov zelenega papirja. Tudi ti dve števili sta podloženi za dimenzijo, in sicer z belim in rjavim papirjem.

Takole pa se je premikal traktor.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 

- k izzivu Jesen ali noč čarovnic v FB skupini Papirčkarice

- k izzivu Craft O'Clock v FB skupini Papirnati kotiček ustvarja

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na Creative Moments

- k izzivu na Through The Craft Room Door

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends

- k izzivu naCreative Fingers Challenge Blog

- k izzivu na Craftyhazelnut's Patterned Paper


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir (UK Craft)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (UK Craft)

- rjav papir z vzorcem Hello Little Girl #4 (Craft O'Clock)

- zelen papir s pikami Summer Flowers #6 (Craft O'Clock)

- kotni luknjač

- tresavček (wobble)

- obojestranski lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * Male številke (Rayher, T. Baša)

    * Voščila na vrvici (Najlepši par)

    * Z najlepšimi željami (Najlepši par)

- izrezek steklenice in kozarca

- Distress oxide: vintage photo

- lepilo Multi Medium Matte

Komentarji

  1. What a wonderful, personal card you made, Erika. This is really stunning! I like the colours you used for the background. Very beautifully done! Thank you for your sweet comment on my blog yesterday!
    Have a nice day today.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Perfect male card - love the paper you've used.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave