JASLICE IN BOŽIČNA ZVEZDA

Zelo sem se razveselila, ko sem v enem izmed LemonCraftovih setov za izrezovanje zagledala jaslice. Voščilnic s tem motivom nima prav veliko. 

Voščilnico sem naredila tako, da ustreza izzivu na 52cct. V izzivu Tic-Tac-Toe sem si izbrala jaslice, vzorčni papir in vroče embosiranje.

Najprej sem izbrala papir za ozadje z zelo nežnim vzorcem, ki je po odtenku ustrezal glavnemu motivu - jaslicam. Nanj sem odtisnila štampiljko z vzorcem snežink, oziroma nekakšnih zvezdic, in ga embosirala s prozornim prahom z zlatimi bleščicami. 

Iz belega papirja sem nato izrezala dva kartončka tako, da sta imela na sredini odprtino, okno. Zlepila sem ju skupaj, potem pa na papir za ozadje. Pri vogalih sem uporabila tudi kotni luknjač. Desno spodaj pa sem odtisnila voščilo. 

Vse skupaj sem prilepila na pripravljeno osnovo iz kraft papirja.  Nazadnje pa sem dodala še motiv svete družine in nekaj zelenja z božično zvezdo iz zaloge (dodala sem le še zlate perle). Na vseh jagodkah sem uporabila pisalo z bleščicami.

Med izdelavo zgornje voščilnice sem ugotovila, da bi z izdelavo še ene "nebožične" lahko sodelovala še v Mali šoli prazničnega ustvarjanja.

Tako sta nastali še dve voščilnici z rezalno šablone istega cveta. Izreze sem pobarvala akvarelno. Jih zlepila. Enemu cvetu sem dodala zlate perle, drugemu pa kar manjšo plastično rožico. Vsaki voščilnici sem izbrala drugačen papir za ozadje ter prilepila drugačno voščilo za rojstni dan, cvetlični aranžma pa zalepila na različni mesti.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- k izzivu na The Holly and Ivyc Cristmas Challenge

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge

- k izzivu na Craftyhazelnut's Christmas Challenge

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges

- k izzivu na HappyLlittle Stampers

- k izzivu na Craftyhazelnut's Patterned Paper

- k izzivu na Craft Rocket Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir (UK Craft)

- papir za ozadja in izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- paus papir

- akvarelni papir

- rezalne šablone:

    * Okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

    * Božično zelenje 2 (Najlepši par)

    * Edges Arches Frame (Craft Emotions)

    * Božična zvezda (Najlepši par)

- štampiljke:

    * Fairy Dust Stamp Set, NAT 263 (Neat & Tangled)

    * Hrestač (Wayanac Craft Bird)

- črna barvna blazinica VersaFine

- tekoče lepilo Tacky Glue

- blazinica za embosiranje VersaMark

- pisalo z bleščicami Wink of Stella

- lepilna pištola

- prozoren prah za embosiranje z zlastimi bleščicami (Knorr Prandell)

- Distress ink: old paper, festive berries

- zlate perle (Hobby)

- Multi Medium Matte (Ranger)

- 3d lepilne blazinice

- plastičen cvet


Komentarji

  1. Wonderful cards you have here Erika! The first one is very modest and they all are just gorgeous! Very beautifully done.
    Wishing you a nice day and a fine weekend.
    Greetings, Wilma💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kakšni lepi voščilnici. Pri prvi krasen in topel motiv. Pa tale polkrožni izrez mi je dober in lepo izpade.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baby Jesus in the manger themed cards are the best for Christmas. Beautiful card! I'm glad you shared it on Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  4. A gorgeous card showing the true meaning of Christmas. Thank you for sharing with us at THAIC Challenge. Marlene

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si prelevila cvetove za drugi namen in prav vse so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Stunning cards. Lovely work.
    Thanks for joining us at Happy Little Stampers Anything Goes Birthday challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite voščilnice so nastale. Lepo si združila oba izziva :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave