MINI TRESOČKA

Ko sem videla, da je pri Mali šoli prazničnega ustvarjanja za nalogo mini tresočka, sem takoj pomislila na jelenčka in njegovo majico: tam bi lahko bilo srce, in v njem tresoči elementi.

Jelenčka sem enkrat izrezala iz bež papirja s teksturo in štirikrat iz belega papirja. Majico sem izrezala iz nežno roza papirja s teksturo, nato pa na sredini še srce. Lego srca sem določila še na ostalih štirih izrezih. Pomagala sem si s sončno svetlobo. To je izgledalo tako, da sem kos, ki je že imel izrezano srce združila s celim izrezom in pogledala proti svetlobi. Kjer je svetloba šla skozi, je bilo mesto za srce. :)

Jelenčku sem posenčila rogove, mu s črno pobarvala oči in nalepila nos. Oči in nos se bleščita zaradi Glossy Accents-a. Na trup sem mu nalepila majico (z acetatno folijo preko odprtine) in kopita. Nato sem prilepila še ostale 3 izrezke enega na drugega, napolnila odprtino s tremi roza srci in mini belimi perlami, ter prilepila še zadnji celi izrezek jelenčka.

Lotila sem se osnove. Ob robovih sem narisala z belim markerjem pikice. Izbrala sem si dva različna papirja z vzorci in ju izrezala s šablono v različnih velikostih, ki ima malo lepši, poseben rob. Zalepila sem ju stopničasto in vsakega podložila s še enim izrezom za dimenzijo. Na zgornjo plast sem posedla jelenčka. Nad njega sem zalepila (na kartonček, ki sem ga prej odrezala kot višek) napis srečno (skupaj sta zlepljena dva izreza za dimenzijo).



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge

- k izzivu na Craftyhazelnut's Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- ostanki roza papirja s teksturo

- ostanki rdečega papirja s teksturo

- papir iz seta Simple Christmas (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- folija za tresočke

- lepilna miška E-Z Runner

- polnilo za tresočke

- Distress ink: brushed corduray

- bel marker

- črn marker

- Glossy Accents

- rezalne šablone:

    * Srečno novo leto (Mavelu)

    * Jelen pod smrečico (Najlepši par)

    * srce iz seta Vesela pošta (Najlepši par)


Komentarji

  1. How sweet this is Erika, you have made a very beautiful card in this way! So pretty...
    Have a lovely day today.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. iiii, kako krasna ideja, da si tresoče srce dala jelenčku. Zelo mi je všeč tudi kombinacija barv in postavitev. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  3. This is an adorable card. Thanks for joining the challenge at Merry Little Christmas Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši
  4. Adorable! Thank you so much for playing along with us over at the Merry Little Christmas Challenge blog!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave