MOJA ŠTAMPILJKA 2

Še ena naloga Tininega in Vladkinega adventnega koledarja je opravljena. Za inspiracijo smo si morali izbrati neko svojo praznično voščilnico in jo izdelati v neprazničnem stilu, za drugo priložnost ...

Za inspiracijo  sem izbrala voščilnico z embosiranimi smrečicami in nepopolnim krogom z voščilom ob strani.

Za novo voščilnico sem uporabila že izdelano ozadje s pomočjo moje štampiljke, in sicer prvo serijo odtiskovanja.

Kartonček sem dala še v embosirno srajčko, nato pa ga obrezala na ustrezno velikost. Robove in površino kartončka sem posenčila s temno rjavo barvo. Potem sem ga nalepila na malo večji bel kartonček in nato na kraft osnovo.

Pripravila sem si okrogel izrez iz belega papirja in ga na rahlo posenčila z rjavo barvo. Nato sem z rjavo odtisnila napis in nalepila izrezke z orodjem z različno debelimi 3d lepilnimi blazinicami.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- moja štampiljka

- bel papir, 200g (Mondi)

- Distress ink: vintage photo, ground espresso

- obojestranski lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalna šablona kroga Nested Wacky Stitched Circle Set (Cottage Cutz)

- Distress čopič za senčenje

- 3d teksturna srajčka Modern Squares (Altenew)

- štempiljka iz seta Sreča čaka nate (Najlepši par)

- izrezki iz seta Men's Book (Mintay Papers)

- 3d lepilne blazinice


Komentarji

  1. Very nice card you made Erika. I like your background and the incomplete circle very much, beautifully done! Have a nice weekend. 💐
    Greetings, Wilma.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave