MOJA ŠTAMPILJKA

Lotila sem se še ene domače naloge Male šole prazničnega ustvarjanja, in sicer prve, kjer je potrebno izdelati domačo štampiljko. Nalogo sem združila še z nalogo adventnega koledarja, kjer pa je potrebno voščilnico narediti v neklasični obliki.

Hotela sem narediti tako štampiljko, ki bi jo lahko uporabljala za različne priložnosti. Že dlje časa sem si želela štampiljke z videzom lesa ali talnih ploščic v obliki ribje kosti. Tako sem si uresničila željo in jo naredila kar sama. :)

Za izdelavo nove štampiljke sem si izbrala najmanjši pravokotnik. Z njim sem razrezala moos gumo v velikosti a5. Koščke sem nato na en kartonček zložila in zlepila v obliki ribje kosti. Da sem vse skupaj ojačala, sem na hrbtno stran zalepila še kos kapa plošče.

Štampiljko sem preizkusila z rjavo barvo. Z rezultatom sem zelo zadovoljna. Prva serija odtisa je precej močna, mogoče sem preveč na silo pritiskala. Druga serija je bolj nežna. Za tretjo serijo pa sem na rahlo poškropila štampiljko z vodo in odtisnila na akvarelni papir.

Odločil sem se, da naredim voščilnico v obliki večkotnika. Osnovo sem naredila iz tršega belega papirja. Iz kraft papirja sem naredila okvirček in ga prilepila na osnovo. Iz druge serije odtiskovanja sem prav tako izrezala manjši večkotnik in  ga podložila s še enim izrezom za več dimenzije. Kartonček sem po robovih posenčila z rjavo barvo. Izrezala sem napis iz zlatega papirja z bleščicami in dodala spodaj še en izrez za dimenzijo. Voščilnico sem dekorirala s cvetom božične zvezde in izrezki zelenja.



Kot vedno, kadar se na voščilnicah kaj blešči, sem porabila kar nekaj časa, da bi ujela to, kar se vidi v živo. Žal mi ni najbolje uspelo. :(


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja

- k izzivu na Peace On Earth Christmas

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge

- k izzivu na ABC Christmas Challenge: X for Xtra Special (card shape and I used my own stamp)


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- moos guma

- kapa plošča

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir z bleščicami

- tekoče lepilo Tacky Glue

- izrezki zelenja iz Cozy Christmas (LemonCraft)

- pištola za vroče lepljenje

- rezalne šablone:

    * Crea-Nest-Lies XXL, št. 79

    * Božična zvezda (Najlepši par)

    * Božično zelenje 2 (Najlepši par)

    * Vesele praznike - zastavica (Najlepši par)

- Distress ink: vintage photo, festive berries

- pršilka z vodo





Komentarji

  1. Dobra ideja za ozadje in čudovito opravljena naloga. Seveda je nastala krasna voščilnica. Lp, Anka

    OdgovoriIzbriši
  2. fanastična ideja z vzorcem ribje kosti, to si bom pa sposodila, če lahko. in seveda, krasna oblika, obožujem voščilnice drugačnih oblik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lepa. <3 Komaj čakam, da vidim, kaj bo nastalo. :)

      Izbriši
  3. Well done Erika, you made a very beautiful creation with your self made background! Looks very nice!
    Greetings, Wilma💐

    OdgovoriIzbriši
  4. No, pa mi je le uspelo priklikati se do komentiranja. :-) Krasno štampiljko si izdelala. Res bo uporabna za marsikatero priložnost. Tudi voščilnice so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Absolutely beautiful!! Thank you for joining our challenge at Peace On earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mi je všeč postavitev izrezov na tvoji štampiljki in res dobro izpadejo. Nastala je lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. What a great technique for your background. Thanks for joining the challenge at Merry Little Christmas Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši
  8. I hope you are very proud of this creation, Erika! The homemade stamp is awesome and I love the pretty shape of the card.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav fenomenalna je tvoja štampiljka...in voščilnica je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful! Love the background you created! Thank you so much for playing along with us over at the Merry Little Christmas Challenge blog!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave