MOŠKA VOŠČILNICA

Ko poznaš osebo, kateri je voščilnica namenjena, je lažje izbrati motive. Tako sem pri tej voščilnici takoj vedela, katere motive hočem imeti na voščilnici. Motive sem izrezala iz različnih pol in setov papirjev, spotoma pa sem izbrala še papir za ozadje.

Za ozadje sem si izbrala papir v modri barvi z akvarelnim videzom. Pod njega sem zalepila za dober rob večji črn karton. Nato sem vse skupaj prilepila na osnovo.

Sledilo je lepljenje motivov. Za dimenzijo sem uporabila 3d lepilne blazinice. Na koncu sem dodala še pripravljeno voščilo (Voščilo sem izrezala dvakrat in nalepila drug na drugega za dimenzijo.).



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- k izzivu na Thtough The Craft Room Door

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog

- k izzivu na Craftyhazelnut's Patterned Paper


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- črn papir, 280g (UK Craft)

- papir iz seta Golden Days (Mintay Papers)

- izrezki iz seta Ladies and Gentlemen (LemonCraft)

- izrezki iz seta Celebrations - Pop up paper pad (Scrap Boys)

- izrezek iz pole Men's World Set - 01 (Lexi design)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalna šablona Vse najboljše 5 (Najlepši par)


Komentarji

  1. A very nice birthdaycard you made Erika. Beautiful background paper and details you've used with this masculin card.
    Wishing you a pretty day today.
    Greetings, Wilma💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a wonderful card. I love the use of patterned paper. Thank you for joining Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.- Samantha, DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave